ورود 3 فروند هواپیمای برزیلی به ناوگان کیش ایر ، شرفبافی: معضل استقراض ایران ایر را حل کردم

به گزارش مجله جگوار، شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر از ورود 3 فروند هواپیمای امبرائر به ناوگان این ایرلاین اطلاع داد و گفت: در دوره ای که در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بودم موضوع استقراض پول برای پرداخت حقوق پرسنل رفع شد.

ورود 3 فروند هواپیمای برزیلی به ناوگان کیش ایر ، شرفبافی: معضل استقراض ایران ایر را حل کردم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران فرزانه شرفبافی اظهار کرد: اواخر مردادماه سال جاری اولین پرواز هواپیمای ایرباس 321 با رجیستر و کرو پرواز هواپیمایی کیش ایر با نام ضامن آهو از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به کیش-مشهد-مهرآباد انجام شد.

وی توضیح داد: هم اکنون دو فروند هواپیمای کیش ایر در دست تعمیرات سنگین قرار دارند که به زودی به ناوگان ملحق خواهند شد.

وی با اشاره به این که به دنبال توسعه ظرفیت ناوگان کیش ایر به وسیله اجاره هواپیما هستیم، گفت: کار های نهایی این برنامه در حال اجرا است و از یک کشور آسیایی سه فروند هواپیمای امبرائر برزیلی با کرو پروازی خارجی را اجاره خواهیم کرد.

مدیرعامل کیش ایر از امضای تفاهمنامه با شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پرواز مناطق آزاد اطلاع داد و افزود: اولین پرواز داخلی شهر فرودگاهی را کیش ایر انجام داده که آنرا ادامه خواهیم داد.

شرفبافی با یادآوری این که 12 فروند هواپیمای ملکی در اختیار داریم، افزود: ظرفیت ناوگان کیش ایر در حال حاضر بیش از 3500 جایگاه است.

وی با بیان این که در هواپیمایی کیش ایر یک برنامه ارزیابی دارایی ها داریم، یادآور شد: این همان کاری است که در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد و به نتیجه رسید. ضمن این که مالیات خاصی را بابت زمینگیری هواپیمای توپولف کیش داریم که در دستور کار واقع شده است و در حال حساب شدن است.

وی بیان نمود: چگونگی فروش بلیت، قیمت گذاری و تعرفه گذاری در کیش ایر مورد بازنگری قرار گرفته و قاعده 80 درصد چارتری و 20 درصدی مستقیم در حال تبدیل به جهت 50، 50 است. در حال حاضر سهم فروش بلیت چارتری کیش ایر حدود 70 درصد است که به زودی به 50 درصد کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل کیش ایر در پاسخ به این پرسش که در دوره ای برای تامین حقوق پرسنل، ایران ایر استقراض می کرد، آیا در دوره شما این مشکل حل شد، گفت: مشکل استقراض برای تامین حقوق پرسنل را در ایران ایر حل کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 679

به "ورود 3 فروند هواپیمای برزیلی به ناوگان کیش ایر ، شرفبافی: معضل استقراض ایران ایر را حل کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 3 فروند هواپیمای برزیلی به ناوگان کیش ایر ، شرفبافی: معضل استقراض ایران ایر را حل کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید