وقتی شهردار لندن خواب نخست وزیری را می بیند

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: نشریه دیلی تلگراف با اشاره به اعلام آمادگی شهردار لندن برای کاندیداتوری در انتخابات سال آینده مجلس انگلیس نوشت که این تصمیم به صورت گسترده ای به عنوان تلاشی برای جایگزینی با دیوید کامرون نخست وزیر کنونی انگلستان تعبیر شده است.

وقتی شهردار لندن خواب نخست وزیری را می بیند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران؛ نشریه دیلی تلگراف در گزارشی نوشت که بوریس جانسون شهردار لندن به سال ها برآورد و بیان سخنان دوپهلو سرانجام داد و بیان کرد که به دنبال یافتن یک کرسی در مجلس عوام انگلیس در انتخابات 2015 این کشور است و تحت هر شرایطی وی بر این تصمیم خود پایدار خواهد بود.

به نوشته دیلی تلگراف، جانسون پیش از انتخاب به عنوان شهردار لندن نماینده مجلس عوام از منطقه هلنی بود، و بازگشت وی به مجلس به صورت گسترده ای به عنوان تلاشی برای جایگزینی با دیوید کامرون نخست وزیر کنونی انگلستان تعبیر شده است.

جانسون در سخنان امروز خود بیان کرد اگر بتواند به عنوان عضو مجلس انتخاب گردد از پست شهرداری لندن که دوره تصدی آن در سال 2016 به سرانجام خواهد رسید، کناره گیری می نماید.

این در حالی است که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس پس از اظهارات بوریس با انتشار پیامی بر روی صفحه توئیتر خود بیان کرد: اینکه بوریس سال آینده در انتخابات عمومی انگلیس شرکت می نماید، خبر بسیار خوبی است. من همواره گفته ام که خواهان به صحنه آمدن تمامی ستاره های (تیم) خود هستم.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 521

به "وقتی شهردار لندن خواب نخست وزیری را می بیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی شهردار لندن خواب نخست وزیری را می بیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید