پتکوویچ: رجحان در فینال حاصل سختکوشی، فروتنی و ذهنیت مناسب بود ، برای رم متاسفم

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: سرمربی لاتزیو قهرمانی در کوپا ایتالیا را حق تیمش و آن را نتیجه 3 فاکتور کوشش فراوان، مغرور نشدن و طرز تفکر مناسب برای بازی در فینال دانست.

پتکوویچ: رجحان در فینال حاصل سختکوشی، فروتنی و ذهنیت مناسب بود ، برای رم متاسفم

به گزارش خبرنگاران، ولادمیر پتکوویچ پس از قهرمانی لاتزیو در جام حذفی که با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل رم در بازی فینال به ثبت رسید، گفت: من از بازیکنانم که در این فصل سخت جنگیدند خوشحالم و باید گفت که پیروزی حق آنها بود. بردن چنین بازی آسانی نیست و من برای رمی ها متاسفم. با این حال به تیمم افتخار می کنم. حالا ما سهمیه لیگ اروپای فصل آینده را در اختیار داریم و پیش از شروع فصل آینده هم باید در دیدار سوپرجام ایتالیا برابر یوونتوس (قهرمان لیگ) به میدان برویم.

پتکوویچ اضافه نمود: می دانم که تیمم برای بازی در این فینال چقدر آماده شده بود و چه کارهایی انجام داد و به همین خاطر می گویم این پیروزی حق ما بود. کمی شانس و ذهنیت مناسب از بازیکنان به ما یاری کرد این جام را ببریم. سوت انتها بازی بعد از 4 دقیقه وقت تلف شده خیالم را بالاخره از بابت قهرمانی راحت کرد. بازی تا لحظه آخر برابر بود و با یک ارسال بلند هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد اما ما دوام آوردیم.

سرمربی صربستانی آبی پوشان شهر رم توضیح داد: من همواره سعی نموده ام که پتکوویچ همیشگی بمانم، همانی که قبل از پیوستن به لاتزیو بودم. همان پتکوویچ متواضع که برای اخلاقیات ارزش فراوانی قائل است. خوشحالم که باعث خوشحالی طرفداران مان شدیم.

پتکوویچ با اعتراف به اینکه برای تیم او شانس کمتری از رم برای کسب جام قائل بوده اند، اظهار داشت: ما در هفته های انتها فصل بازی های خوبی را انجام ندادیم اما دوباره تمرکزمان را به دست آوردیم آن هم در شرایطی که بسیاری از بازیکنان مان در بازی های فراوانی از جمله بازی های تیم ملی کشورشان شرکت نموده بودند. حالا مهمترین چیز استراحت کردن است. چند روز با فراغ بال استراحت خواهیم کرد و بعد از آن روی برنامه های خود برای بازار جابجایی تمرکز خواهیم کرد.

او در انتها به تمجید از لولیچ، زننده تنها گل بازی پرداخت کرد و گفت: برای لولیچ واقعا خوشحالم. این دومین فینالی بود که او در آن حضور داشت اما اولین باری بود که پیروزی در آن را تجربه کرد. این قهرمانی را به خانواده تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی که ماه ها به خاطر تیم از خانه های خود دور بودند تقدیم می کنم. حالا وقت جشن دریافت است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 300

به "پتکوویچ: رجحان در فینال حاصل سختکوشی، فروتنی و ذهنیت مناسب بود ، برای رم متاسفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتکوویچ: رجحان در فینال حاصل سختکوشی، فروتنی و ذهنیت مناسب بود ، برای رم متاسفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید