پذیرش مسافر در شهرستان گردشگری مهدی شهر ممنوع شد

به گزارش مجله جگوار، فرماندار شهرستان مهدی شهر گفت: پذیرش مسافر در زائرسراها، اقامتگاه های بوم گردی، خانه های مسافر، مهمان پذیرها و کمپ های گردشگری ممنوع است.

پذیرش مسافر در شهرستان گردشگری مهدی شهر ممنوع شد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عبدالرضا میقانی اظهار کرد: برای مقابله با گسترش ابتلا به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه، پذیرش مسافر در زائرسراها، اقامتگاه های بوم گردی، خانه های مسافر، مهمان پذیرها و کمپ های گردشگری ممنوع است.

وی توضیح داد: پذیرش مسافر در مهمانسراهای مراکز دولتی در شهرستان مهدی شهر اعم از شهرهای مهدی شهر، شهمیرزاد، درجزین و روستاهای حومه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار شهرستان مهدی شهر گفت: پذیرش میهمان و گردشگر در مجموعه های تاریخی و گردشگری و تجمع در آنها نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بر رعایت اجرای دستورات یادشده توسط اتحادیه املاک و مراکز اقامتی تأکید کرد و اضافه نمود: مردم فهیم شهرستان مهدی شهر خانه ها و سوئیت های شخصی خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری و ویروس کرونا به هیچ عنوان اجاره ندهند و همیار ما در مبارزه با این ویروس باشند.

میقانی ضمن تأکید بر رعایت موازین بهداشتی مطرح کرد: مردم حتی الامکان در خانه های خود بمانند و جز در مواقع اضطراری به مراکز پرجمعیت مراجعه نکنند.

فرماندار شهرستان مهدی شهر در سرانجام از همکاری مردم در مبارزه با این ویروس تقدیر کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 867

به "پذیرش مسافر در شهرستان گردشگری مهدی شهر ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافر در شهرستان گردشگری مهدی شهر ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید