پیش نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر نوشته شد

به گزارش مجله جگوار، پیش نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر با حضور مدیرکل هنر های نمایشی رادیو و رادیو نمایش و دبیر جشنواره تئاتر فجر نوشته شد.

پیش نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر نوشته شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، در جلسه ای که با حضور محسن سوهانی مدیرکل هنر های نمایشی رادیو و رادیو نمایش، حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره تئاتر فجر، امین رهبر مدیر بخش رادیو تئاتر سه دوره قبل، ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی، جواد پیشگر، جلال تجنگی مشاور ارشد دبیر جشنواره تئأتر فجر و سایر مدیران 2 مجموعه برگزار گردید، پیش نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر جشنواره سال جاری نوشته شد.

در این جلسه که در محل رادیوی قدیم تهران در میدان ارگ و رادیو نمایش فعلی برگزار گردید همچون سال های گذشته چارچوب کلی تفاهم نامه بخش رادیو تئاتر جشنواره پیش رو مورد توافق نهاده شد و در کنار آن مواردی به اسم آسیب شناسی از سوی مدیران و هنرمندان حاضر در این جلسه مطرح شد تا این بخش از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره های قبل پربارتر باشد.

یکی از تأکیداتی که در این جلسه به وسیله مدیر رادیو نمایش مطرح شد بحث حوزه نظریه پردازی و پژوهش کاربردی بود. اینکه این موضوع در قالب یک سمینار، نشست و هم اندیشی به صورت حضوری یا مجازی برگزار گردد تا چارچوب و ابعاد آن از نظر نظریه پردازی و مطالعات نظری پخته تر گردد.

پیش نویس تفاهم نامه بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر سال جاری با پیشنهاداتی از سوی مدیران 2 مجموعه و هنرمندانی، چون ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی و جواد پیشگر نوشته شد و قرار است امضای این تفاهم نامه پس از نهایی شدن، به وسیله حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره تئاتر فجر و محسن سوهانی مدیرکل هنر های نمایشی رادیو و رادیو نمایش صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1824

به "پیش نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر نوشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر نوشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید