کرونای جهش یافته 3 تاجر هندی تایید شد

به گزارش مجله جگوار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام آخرین گزارش از مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونای هندی در قم بیان نمود: تست کرونای جهش یافته هندی سه نفر از 11 تاجر هندی که دو هفته قبل وارد قم شده اند، مثبت شد.

کرونای جهش یافته 3 تاجر هندی تایید شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدرضا قدیر اظهار کرد: بیش از دو هفته قبل 11 نفر تاجر از هند وارد قم شده بودند که در هتل محل سکونت بلافاصله شناسایی و با توجه دستورالعمل وزارت بهداشت تست بر روی آن ها انجام شد که تست کرونای سه نفر مثبت شده و برای بررسی نوع جهش یافته هندی به انستیتو پاسپور تهران ارسال شد.

وی شرح داد: قرنطینه این افراد از همان ابتدا انجام و عملیات رهگیری صورت گرفت که در این خصوص 300 نفر که با این مسافران در ارتباط بودند، مورد رهگیری و تست قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از این 300 نفر رهگیری صورت گرفته، تست کرونای معمولی 5 نفر مثبت اعلام شد که ارتباط های آن ها هم در حال بررسی است.

وی اظهار داشت: در این مدت کاملا هتل در قرنطینه بوده و امروز عصر جواب مثبت بودن ویروس هندی جهش یافته آن ها مشخص شده و مستقیما به وزیر بهداشت اعلام شده و سپس استان در جریان قرار گرفت.

قدیر یادآور شد: همشهریان بدانند که رهگیری ها همچنان در حال انجام است و از مردم تقاضامندیم، دستورات بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را فراموش نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1663

به "کرونای جهش یافته 3 تاجر هندی تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای جهش یافته 3 تاجر هندی تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید