کرونا فرصت 4 روزه بزرگترین نمایشگاه دنیا را 3 ماهه کرد

به گزارش مجله جگوار، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده ، کرونا فرصت 4 روزه بزرگترین نمایشگاه دنیا را 3 ماهه کرد.

کرونا فرصت 4 روزه بزرگترین نمایشگاه دنیا را 3 ماهه کرد

داستان چیست؟

حمید برازنده، نماینده یزد در نمایشگاه ITB آلمان اظهار کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه 19 اسفند در برلین به صورت مجازی و با حضور 185 کشور کار خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سال گذشته با همه گیری ویروس کرونا برگزار نشد، گفت: نمایشگاه مذکور سال جاری به صورت مجازی برگزار و تا آدینه 22 اسفند دایر بود.

این فعال گردشگری اضافه کرد: دسترسی به همه داده ها و اطلاعات بارگذاری شده در فضای این نمایشگاه مجازی برای همه شرکت نمایندگان و بازدیدنمایندگان به مدت سه ماه امکان پذیر است و به عبارتی نمایشگاه سال جاری آلمان چهار روزه نیست بلکه در قالب سه ماه برگزار می گردد و این مقوله مهمترین ویژگی و مزیت آن بشمار می رود.

وی در خصوص نمایشگاه گردشگری آلمان که از سال 1966 درحال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه به بورس بین المللی گردشگری معروف است و از مهمترین رویدادهای گردشگری دنیا بشمار می آید و سال جاری 10 هزار غرفه از 185 کشور در آن حضور دارند که ایران نیز با یک سالن اختصاصی امیدوار است بزودی به روزهای پررونق گردشگری برگردد.

برازنده با بیان اینکه سال جاری 28 دفتر خدمات مسافرتی و شرکت گردشگری در فضایی به نام ایران حضور دارند، گفت: قرار است با معرفی محصولات متنوع از جاذبه های گردشگری همچون طبیعت، سلامت و درمان، زیارت، فرهنگ و تاریخ، بومگردی، صنایع دستی و خدماتی چون هتل و ناوگان حمل و نقل هوایی و ریلی و عرضه تورهایی با قیمت های مناسب و ارزان، ایران را دوباره به فهرست مقاصد سفر آژانس ها و گردشگران بین المللی برگردانند.

این فعال گردشگری با اشاره به اولین برگزاری مجازی این نمایشگاه بین المللی توضیح داد: این نمایشگاه 55 ساله که اولین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد در راستای آشناسازی افراد با طرح ها و ایده های نو در زمینه صنعت گردشگری تصمیم دارد تا به معرفی شرکت های گردشگری دنیا بپردازد و این فرصت ویژه را برای مشتاقان و فعالان بخش گردشگری فراهم کند تا افراد بتوانند علاوه بر معرفی خدمات خود، خدمات دیگر شرکت ها را آنالیز و با آنها تعامل نمایند.

این فعال گردشگری که به عنوان کارگزار تخصصی خدمات گردشگری یزد و تنها نماینده از استان یزد در نمایشگاه حضور دارد، به معرفی 22 نوع تور تخصصی نظیر تورهای تاریخی، ماجراجویانه، طبیعت گردی، کویرنوردی، سلامت و درمان، بانوان، شکار، غذا و خوراک، حیات وحش، نجوم، کلاسیک، عشایر و سایر موارد می پردازد و با معرفی تورها و خدمات خود به هفت زبان، در قالب کتابچه مجازی، بروشور، پوستر و کلیپ ، آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران بین المللی است.

برازنده اضافه کرد: علاقمندان به صنعت گردشگری می توانند به آدرس yun.ir/itbcom مراجعه نموده و از غرفه شرکت سفرهای رادینا بازدید نمایند.

فعال گردشگری و تنها شرکت نماینده یزدی نمایشگاه مجازی ITB برلین به عنوان بزرگترین نمایشگاه گردشگری دنیا در انتها توضیح داد: در آخرین سال برپایی حضوری این نمایشگاه یعنی سال 2019 حدود 160 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و سال 2020 بدلیل شیوع کرونا تعطیل شد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1561

به "کرونا فرصت 4 روزه بزرگترین نمایشگاه دنیا را 3 ماهه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا فرصت 4 روزه بزرگترین نمایشگاه دنیا را 3 ماهه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید