کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی شروع به کار کرد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی سال 2019 (WRC-19) با بیش از 3 هزار و 500 شرکت کننده از 193 کشور عضو اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) در شرم الشیخ مصر شروع به کار کرد. هیئت جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در این کنفرانس حضور دارند.

کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی شروع به کار کرد

در این کنفرانس دنیای که تا اول آذرماه ادامه دارد، 24 دستور کار مربوط به باندهای فرکانسی لازم برای توسعه آینده سامانه های نسل پنجم موبایل (5G)، مقررات و فرایند ثبت و هماهنگی شبکه های ماهواره ای در باندهای فرکانسی مختلف و اقدامات مقرراتی لازم برای حمایت از مدرن سازی سامانه دنیای اضطرار و ایمنی دریائی (GWDSS) آنالیز می شوند.

بازنگری مقررات رادیوئی و باندهای فرکانسی تخصیص یافته، طرح و آنالیز موضوعات ارتباطات رادیوئی در سطح دنیا، ارائه رهنمودهای لازم برای هیئت مقررات ارتباطات رادیوئی (RRB) و دفتر ارتباطات رادیوئی (BR) اتحادیه دنیای ارتباطات، معین مجموعه پرسشهای لازم برای مطالعه توسط مجمع ارتباطات رادیوئی (RA) و گروههای مطالعاتی مرتبط از اقداماتی است که براساس اساسنامه ITU طی برگزاری کنفرانس WRC انجام می گردد.

اتحادیه دنیای ارتباطات دستور کار نهائی هر کنفرانس را دو سال پیش از برگزاری آن با موافقت اکثریت کشورهای عضو تصویب می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 593

به "کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید