گلزن فینال لیگ قهرمانان در لیست اینتر

به گزارش مجله جگوار، اینتر میخواهد برای خرید دیوک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول در زمستان اقدام کند.

گلزن فینال لیگ قهرمانان در لیست اینتر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نشریه ایتالیایی کوریره دلااسپورت مدعی شد اینتر به دنبال گزینه جدید خط حمله بوده و از دیوک اوریگی به عنوان نامزد احتمالی جانشینی روملو لوکاکو در ترکیب نام برده شده است. آنتونیو کونته از مدیران تیم خواسته یک مهاجم جدید به عنوان گزینه جانشین در فصل زمستان جذب نمایند و تا امروز نام دیوگ اوریگی و البته ژروینیئو، مهاجم پارما مطرح شده است.

اوریگی در این فصل در لیورپول شرایط خوبی نداشته و تنها برای سومین بار در این فصل در ملاقات روز یکشنبه مرسی سایدی ها مقابل وست برومویچ در ترکیب ظاهر شد. این مهاجم 25 ساله از ژانویه زمان بیشتری برای بازی کردن می خواهد و نگران از دست دادن صندلی خود در تیم ملی بلژیک و خط خوردن از لیست این تیم برای رقابت های یورو 2020 است.

قرارداد اوریگی با لیورپول در ماه ژوئن 2024 به خاتمه می رسد و ارزش فعلی او در بازار 16 میلیون یورو تخمین زده شده است. دیوک اوریگی دو فصل قبل و در قهرمانی دراماتیک لیورپول در لیگ قهرمانان نقش مهمی ایفا کرد. او با تیزهوشی پیروز به زدن گل چهارم مقابل بارسلونا و صعود تیمش به فینال شد و در بازی نهایی نیز در دقایق خاتمهی دروازه تاتنهام را باز کرد تا قهرمانی تیمش مسجل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1445

به "گلزن فینال لیگ قهرمانان در لیست اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزن فینال لیگ قهرمانان در لیست اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید