2 ایرانی بین 40 استاد برتر زیر 40 سال جهان

به گزارش مجله جگوار، مریم کوچکی نژاد و علیرضا احمد سیماب دو دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف به عنوان دو استاد از چهل استاد برتر جوان زیر 40 سال رشته مدیریت در جهان معرفی شدند.

2 ایرانی بین 40 استاد برتر زیر 40 سال جهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، بر اساس رده بندی سایت (Poets & Quants) دو دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف؛ مریم کوچکی نژاد استاد دانشگاه نورت وسترن و علیرضا احمد سیماب، استاد دانشگاه اچ. ای.سی مونترال در بین چهل استاد برتر جوان زیر 40 سال در جهان در رشته مدیریت انتخاب شدند.

سایت Poets & Quants از معتبرترین سایت های آنلاین رشته مدیریت در جهان می باشد. این سایت اخبار مربوط به مدارس عالی مدیریت Business Schools در جهان و بخصوص رشته MBA اطلاع رسانی می نماید. علاوه بر خبررسانی این وب سایت اقدام به انتشار رده بندی ها مختلف از جمله رده بندی دانشگاه های معتبر رشته مدیریت نموده است. در چند سال اخیر نیز اقدام به معرفی اساتید جوان برتر رشته مدیریت نموده است.

در ماه مارس هر سال یک کمیته از افراد متخصص مسئولیت انتخاب لیست چهل نفر نهایی را برعهده دارد. معیار انتخاب بر اساس مهار ت های تدریس و کیفیت مقالات تحقیقاتی اساتید است. مطابق آمار وب سایت برای رقابت سال 2020 بیش از 2000 کانداتوری برای 160 استاد رشته مدیریت از سراسر جهان داشته اند که از این میان 40 استاد به عنوان لیست نهایی انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1046

به "2 ایرانی بین 40 استاد برتر زیر 40 سال جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ایرانی بین 40 استاد برتر زیر 40 سال جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید