2 قتل و دستگیری 13 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 13 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه بهمن ماه امسال در شهرستان باشت اطلاع داد و گفت: 2نفر از متهمان دستگیر شده به 2 فقره قتل اعتراف کردند.

2 قتل و دستگیری 13 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت

سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اضافه کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در بهمن ماه امسال بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت 2 نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند که موضوع با هماهنگی مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت نهاده شد.

وی توضیح داد: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با کوشش شبانه روزی 13 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در این رابطه 3 قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد اظهار کرد: 2 نفر از متهمان دستگیر شده به 2 فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه امسال اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی با اشاره به این که متهمان پس از تحقیق و بازپرسی و تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1570

به "2 قتل و دستگیری 13 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 قتل و دستگیری 13 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید