8 کشته و ده ها مجروح در جشنواره موسیقی آمریکایی

به گزارش مجله جگوار، بر اساس گزارش رسانه های محلی آمریکایی، در پی ازدحام در یک جشنواره موسیقی در شهر هیوستون استان تگزاس، دستکم هشت نفر جان خود را از دست داده و بسیاری دیگر مجروح شده اند.

8 کشته و ده ها مجروح در جشنواره موسیقی آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس گزارش رسانه های محلی آمریکایی، در پی حادثه ای در یک جشنواره موسیقی، دستکم هشت نفر جان خود را از دست داده و بسیاری دیگر مجروح شده اند.

به گزارش روزنامه انگلیسی میرور تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی صحنه ناراحت کننده ای را نشان می دهد که امدادگران در حین احیای قلبی ریوی (سی. پی. آر) بر روی افرادی هستند که در میان جمعیت روی زمین افتاده اند.

پلیس آمریکا تا به امروز توضیح مشخصی نداده که چه اتفاقی افتاده یا چند نفر در این مراسم در شهر هیوستون استان تگزاس از طریق پزشکان در حال مداوا هستند.

بر اساس گزارش ها، ازدحام جمعیت در شب افتتاحیه سومین جشنواره سالانه موسیقی Astroworld در ان آرجی پارک هیوستون آمریکا باعث مجروح و زخمی شدن تعداد زیادی از شرکت کنندگان شده است.

ده ها خودروی اورژانس از جمله آمبولانس های متعدد جمعه شب (به وقت محلی) در صحنه حضور پیدا کردند.

به گزارش اسپوتنیک هزاران نفر از طرفداران یک خواننده رپ امریکایی برای شرکت در این جشنواره به محل برگزاری هجوم آوردند. تایید مرگ این افراد از سوی مقامات محلی اندکی پس از آن صورت گرفت که رسانه های اجتماعی مملو از پیام ها و ویدئو های نگران کننده از جشنواره موسیقی شدند.

اداره آتش نشانی هیوستون تایید کرد که تعدادی از شرکت کنندگان دچار حمله قلبی شدند. طبق اعلام این اداره حوالی ساعت 9 یا 9:15 (شب به وقت محلی)، جمعیت شروع به فشرده شدن به سمت صحنه کرد و این باعث وحشت و مجروح شدن مردم شد. اداره آتش نشانی هیوستون 17 نفر را به بیمارستان منتقل کرد. 11 نفر از کسانی که منتقل شدند دچار ایست قلبی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1941

به "8 کشته و ده ها مجروح در جشنواره موسیقی آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کشته و ده ها مجروح در جشنواره موسیقی آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید