انگلیس بطور موقت مانع بازگشت شبه نظامیانی که برای جنگ به عراق و سوریه رفته اند می گردد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: یک منبع مطلع دولت انگلیس تاکید نمود: لندن به طور موقت به شبه نظامیانی که برای جنگ به عراق و سوریه رفته اند اجازه بازگشت به این کشور را نمی دهد.

انگلیس بطور موقت مانع بازگشت شبه نظامیانی که برای جنگ به عراق و سوریه رفته اند می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی، یک مقام مطلع دولت انگلیس توضیح داد: اتباع انگلیسی که در تروریسم دخالت داشته اند این اجازه را خواهند داشت تا شهروندی و تابعیت خود را حفظ نمایند ولی برای مدتی اجازه بازگشت به انگلیس را نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، این منبع مطلع در ادامه اضافه نمود: این پیشنهاد یکی از چندین پیشنهادی است که جزییات آن نهایی شده و امروز دوشنبه توسط دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس اعلام خواهد شد.

وی تاکید نمود: پیش از این قدرت و اختیارات ما اجازه می داد تا تنها مانع بازگشت اتباع خارجی و کسانی که تابعیت دو گانه دارند شویم.

دولت انگلیس همچنین به دنبال راهکارهایی برای سخت تر کردن سفر شبه نظامیان بالقوه به خارج از کشور است. دولت انگلیس میخواهد قوانین مربوط به لغو پاسپورت را برای مقام های اجرایی این کشور تسهیل کند.

دیوید کامرون هفته گذشته اعلام نموده بود که میخواهد امروز دوشنبه قوانین جدیدی را که سفر اتباع انگلیسی به سوریه و عراق را سخت تر خواهد نمود معرفی کند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 578

به "انگلیس بطور موقت مانع بازگشت شبه نظامیانی که برای جنگ به عراق و سوریه رفته اند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس بطور موقت مانع بازگشت شبه نظامیانی که برای جنگ به عراق و سوریه رفته اند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید