ایرانول محصولات با کیفیت و دارای تائیدیه خودروسازان جهانی به بازار عرضه می نماید

به گزارش مجله جگوار، مدیران عامل شرکت نفت ایرانول و پتروناس آدینه گذشته در شهر تورین ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا این دو شرکت برای فراوری روغن های موتوری، صنعتی، دریایی و گریس جهت عرضه به بازار ایران و منطقه با یکدیگر همکاری نمایند.

ایرانول محصولات با کیفیت و دارای تائیدیه خودروسازان جهانی به بازار عرضه می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات بروشور تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این مطلب گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده شرکت پتروناس که جزء شرکت های برتر دنیا در فراوری انواع روانکار است و تائیدیه بعضی از بهترین خودروسازان دنیا را داراست، با انتقال دانش فنی و تکنولوژی در فراوری انواع روانکارهای با کیفیت و استانداردهای دنیای با ایرانول همکاری می نماید.

وی با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش فراوری محصول نهایی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با کاهش 30 درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به 30 درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را حدود 5 درصد افزایش دادیم.

اسحاقی ابراز امیدواری کرد با همکاری پتروناس بتوانیم علاوه بر تامین احتیاج بازار داخلی از خروج ارز جلوگیری و صادرات محصول نهایی را نیز افزایش دهیم تا در راستای افزایش فراوری و اشتغال گام برداریم .

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به افزایش مقدار صادرات محصول نهایی در سال 95 نسبت به سال 94 ، به شکستن رکورد صادرات این شرکت در سال 95 اشاره نمود و گفت: با بازسازی کامل آبادان پس از 36 سال در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر فراوری روغن الوند در این منطقه شروع و آبادان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات نهایی تبدیل و در راستای افزایش صادرات محصول نهایی اقدام خواهد شد .

اسحاقی بهره برداری از خط ریلی به منظور حمل محصولات صادراتی ، بازسازی آبادان پس از 36 سال و سرانجامه صادراتی ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن را در نیمه اول امسال از مهمترین طرح های این شرکت ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود با بهره برداری فاز اول واحد موم گیری (که موجب افزایش 11 میلیون لیتری روغن پایه و کاهش چشمگیر روغن موجود در اسلک وکس می گردد) تا سرانجام امسال گام های جدی برای فراوری و صادرات برداریم .

لازم به ذکر است؛ کمپانی پتروناس دارای 14 کارخانه فراوری انواع روانکار در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایتالیا، بلژیک، اسپانیا، برزیل، آرژانتین، چین، هند، مالزی، آمریکا، آفریقای جنوبی و سودان بوده و در سال 2013 در فهرست فورچون از 500 شرکت بزرگ دنیا، در رتبه 75 نهاده شد.

پتروناس یکی از برترین فراوریکننده های روانکار در دنیا است که محصولاتش به تایید بعضی از بهترین خودروسازان دنیا مانند مرسدس بنز، ب ام و، فراری، لامبورگینی، تویوتا، هوندا، سوزوکی، فیات و ... رسیده است و از سال 2009 تا به امروز، بعنوان اسپانسر تیم مرسدس بنز در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک، شرکت می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 757

به "ایرانول محصولات با کیفیت و دارای تائیدیه خودروسازان جهانی به بازار عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانول محصولات با کیفیت و دارای تائیدیه خودروسازان جهانی به بازار عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید