طراحی سقف شیروانی ویلا: باغ هنر میزبان نخستین پروژه گردشگری دیجیتال در مرکز

به گزارش مجله جگوار، نخستین پروژه واقعیت افزوده (AR) به مناسبت نوروز 1400 در باغ هنر مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران شروع به کار کرد.

طراحی سقف شیروانی ویلا: باغ هنر میزبان نخستین پروژه گردشگری دیجیتال در مرکز

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران به مناسبت نوروز 1400 میزبان نخستین پروژه گردشگری دیجیتال در مرکز شد. این پروژه هنری به صورت واقعیت افزوده (AR) در باغ هنر تهران برگزار می گردد.

پروژه نوروزی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد میزبان یکی از مشهورترین آثار هنری استاد نورالدین زرین کلک، هنرمند ایرانی و یکی از بنیان گذاران و فعالان نسل اول هنر انیمیشن، طراحی و مجدد و متحرک سازی شده و مضمون آن، تبریک سال نو با مراسم نوروزی ایرانیان و پارسی زبانان است. علاقه مندان قادر خواهند بود در سراسر باغ هنر استفاده از این فناوری، به وسیله گوشی هوشمند خود، در کنار شخصیت های این انیمیشن نوروزی ایستاده و عکس یادگاری بگیرند.

این پروژه از روز یکم فروردین 1400 در گذر هنر باغ هنر مجموعه عباس آباد به نمایش درآمده و با اسکن کردن QR CODE اپلیکیشن، قابل دانلود و مشاهده است.

منبع: کجارو / abasabad.tehran.ir
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2017

به "طراحی سقف شیروانی ویلا: باغ هنر میزبان نخستین پروژه گردشگری دیجیتال در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سقف شیروانی ویلا: باغ هنر میزبان نخستین پروژه گردشگری دیجیتال در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید