برگزاری همایش در وزارت ارتباطات ممنوع شد

به گزارش مجله جگوار، وزیر ارتباطات اعلام نمود که از این تاریخ به بعد برای صرفه جویی در هزینه ها، برگزاری همایش ها در وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه ممنوع است.

برگزاری همایش در وزارت ارتباطات ممنوع شد

وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: محمد جواد آذری جهرمی، در همایش مدیران پست بانک ایران با اشاره به موضوع تحول دیجیتال به عنوان چشم انداز بانکداری، گفت: گام نخست در این زمینه برداشتن محدودیت سرمایه گذاری بانک ها در صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر توسط وزارت اقتصاد و دارایی و گام دوم نیز استفاده از ظرفیت استارتاپ ها برای شناسایی ریسک بیمه ها است.

وی مهمترین وظیفه پست بانک را تأمین اقتصادی برای صنعت ICT بیان نمود و اضافه کرد: پست بانک باید بتواند قدرت تحلیل و آنالیز ریسک سرمایه گذاری در پروژه های ICT را بدست آورد و هم اکنون به دلیل نبود این امکان، پروژه های ICT برای دریافت منابع اقتصادی در صف هستند.

آذری جهرمی وظیفه دیگر پست بانک را خدمت رسانی به مناطق محروم بیان نمود و گفت: در مدیریت قبلی پست بانک خدمات بانکداری به روستاها برده شد و این موضوع در صرفه جویی سوخت و هزینه ها اثرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 250 روستا به خدمات خودپردازها مجهز شده اند، اضافه کرد: با برطرف انحصار از حوزه PSP ها گام بلندی برای توسعه بانکداری الکترونیکی و رفاه بیشتر روستاییان برداشته می گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رشد پست بانک در چند سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در ارزیابی ملی بین بانک ها و در بانکداری الکترونیکی تعداد تراکنش های برگشتی این بانک در حد صفر بوده است.

وی اضافه کرد: از مدیریت جدید پست بانک انتظار داریم ضمن انجام مأموریت های ابلاغی بالادستی، کوشش کند که پست بانک به عنوان بانک تخصصی ICT بیشتر نمایان گردد و این امر دور از دسترس نیست.

آذری جهرمی در بخش دیگر از سخنان خود به تقویت معیشت کارکنان شرکتی پست بانک در سال گذشته اشاره نمود و گفت: معیشت کارکنان بسیار مهم است و باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی توجه به جوانگرایی را یکی دیگر از اولویت های پست بانک بیان نمود و درباره مدیریت مناطق پست بانک نیز اضافه کرد: شکاف بسیاری در عملکرد مناطق پست بانک مشاهده می گردد و به همین منظور باید شاخص های مدیریت مناطق پست بانک به طور مداوم رصد و آنالیز گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم به طور رسمی ابلاغ کرد که از این تاریخ به بعد برای صرفه جویی در هزینه ها برگزاری همایش ها در وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه ممنوع است و شرکت ها و سازمان ها می توانند از امکان ویدئو کنفرانس برای ارتباط و برگزاری همایش استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 191

به "برگزاری همایش در وزارت ارتباطات ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش در وزارت ارتباطات ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید