تأکید پوتین بر دفاع از منافع روسیه در عرصه بین المللی

به گزارش مجله جگوار، تأمین منافع ملی روسیه در عرصه بین المللی و در همکاری های مالی با سایر کشورها، موضوع اصلی نشست روز آدینه رئیس جمهوری روسیه با اعضای دائم شورای امنیت این کشور بود.

تأکید پوتین بر دفاع از منافع روسیه در عرصه بین المللی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام نمود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز آدینه در نشستی با اعضای دائم شورای امنیت این کشور، مسائل مربوط به اطمینان یافتن از تأمین منافع ملی روسیه در عرصه بین المللی و همکاری های مالی با سایر کشورها، با توجه به شرایط کنونی را مورد آنالیز و گفتگو قرار داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پوتین در شروع این نشست گفت: امروز ضروری است بعضی مسائل مهم در دستورکار بین المللی را آنالیز کنیم که در این رابطه، تأمین منافع روسیه در جهتگیری به سمت همکاری های مالی خارجی و شرایط کنونی در عرصه روابط بین الملل، در اولویت نهاده شده است.

رئیس جمهوری روسیه در این نشست که به صورت کنفرانس ویدئویی برگزار گردید، تهیه گزارشی جامع از سوی ارگان های مربوطه در این رابطه و تجزیه و تحلیل همه جانبه این مسئله را خواهان شد.

بعضی مسائل مربوط به ثبات راهبردی و کنترل تسلیحات و موضوع توسعه مالی و اجتماعی روسیه نیز در این نشست مورد گفتگو نهاده شد.

پیش از این، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفته بود که ولادیمیر پوتین آمادگی خود برای گفت وگو با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا درباره حادترین مسائل را اعلام نموده است، ولی در زمان حاضر میزان آمادگی دو طرف برای مذاکرات جدی یکسان نیست.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1550

به "تأکید پوتین بر دفاع از منافع روسیه در عرصه بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید پوتین بر دفاع از منافع روسیه در عرصه بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید