راه اندازی باشگاه های استانی بهترین امکان برای رشد قایقرانی است

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، رضا صابونچی ظهر امروز شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان کردستان، اظهار کرد: راه اندازی باشگاه های استانی بهترین راهکار در راستای رشد و توسعه رشته ورزشی قایقرانی در کشور به شمار می رود.

راه اندازی باشگاه های استانی بهترین امکان برای رشد قایقرانی است

وی ادامه داد: انتظار می رود که هیئت های استانی با همکاری و مشارکت ادارات کل ورزش و جوانان زمینه برای راه اندازی و ایجاد باشگاه های استانی را فراهم کنند.

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: در راستای تسهیل شرایط برای راه اندازی باشگاه های قایقرانی در سراسر کشور، آیین نامه این مهم تدوین و به هیئت های استانی ابلاغ شده است.

وی ضمن اشاره به حمایت های فدراسیون قایقرانی کشور از راه اندازی باشگاه ها در استانهای مختلف، گفت: با این شرایط هیات های استانی با سرمایه گذاری کم می توانند اقدام به ایجاد باشگاه کنند.

وی مهمترین کار برای رشد قایقرانی را در شرایط کنونی را افزایش کمیت و تعداد ورزشکاران اعلام کرد و افزود: تا زمانی که کمیت رشد پیدا نکند، شاهد پیشرفت در کیفیت نیز نخواهیم بود.

صابونچی یکی از مهمترین اولویت های رشته ورزشی قایقرانی در سطح کشور را به مسئله استعدادیابی اعلام کرد و افزود: انتظار می رود که هیات های استانی در سراسر کشور نسبت به مسئله استعدادیابی در این رشته ورزشی با جدیت بیشتری فعالیت داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری دوره های مختلف آموزشی در بخش داوری و مربیگری در رشته ورزشی قایقرانی به عنوان یک اولویت، اعلام کرد: ما در فدراسیون از هیچ تلاشی در راستای کمک به هیئت های استانی کوتاهی نخواهیم کرد.

دبیر فدراسیون قایقرانی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای معرفی هرچه بهتر این رشته ورزشی، افزود: انتظار می رود که تمامی هیئت ها در سراسر کشور با همکاری و مشارکت اصحاب خبر و رسانه شرایط برای معرفی ظرفیت ها و استعدادهای این رشته ورزشی را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1149

به "راه اندازی باشگاه های استانی بهترین امکان برای رشد قایقرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی باشگاه های استانی بهترین امکان برای رشد قایقرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید