شاسی بلند های روسی وارد بازار کشور می شوند

به گزارش مجله جگوار، اخباری مبنی بر همکاری یک شرکت خودروساز روسی با صنعت خودروسازی ایران شنیده می گردد که بر این اساس قرار است چند مدل خودروی روسی به صورت مونتاژ وارد کشور شوند.

شاسی بلند های روسی وارد بازار کشور می شوند

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، مدت هاست که پای خودروهای خارجی به کشور قطع شده و واردات خودرو ممنوع شده است و نه تنها محصولات چینی، بلکه خودروهای سایر کشورها هم به کشور وارد نمی شود اما حال خبرهایی از آزادسازی واردات خودرو به گوش می رسد. آزادسازی که به معنای ورود انواع خودروهای خارجی به داخل کشور است و شاید این گونه مقداری قیمت خودرو کاهش یابد. یکی از این آزادسازی ها به واردات خودروهای روسی بازمی شود به طوری که گفته می شود قرار است خودروهای روسی به صورت مونتاژ وارد کشور شوند.

که در خبرها آمده است، یک فراوریکننده پیشرو در صنعت خودروسازی روسیه قرار است در آینده نزدیک خط مونتاژ در ایران ایجاد کند.کارخانه اتومبیل سازی Ulyanovsky) Ulyanovsky Avtomobilny Zavod)، که با نام اختصاری UAZ در سراسر دنیا شناخته می شود، در شرف شروع فراوری خودروهای شاسی بلند و وانت های UAZ Patriot خود در ایران است.

فراوری خودرو یک صنعت قابل توجه در روسیه است که به طور مستقیم حدود 600 هزار نفر را مشغول به کار می نماید. آن طور که گفته می شود، سروش دیزل به اسم نماینده رسمی یواز در ایران شناخته شده و برنامه فراوری خودروهای این شرکت را دارد.

منیع: تجارت نیوز

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1804

به "شاسی بلند های روسی وارد بازار کشور می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند های روسی وارد بازار کشور می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید