شاه لیر دلقک خود را انتخاب کرد، بهای بلیت زیر 100 هزار تومان

به گزارش مجله جگوار، مسعود دلخواه کارگردان نمایش شاه لیر که این روزها تمرین های خود را برای اجرای عمومی از نیمه دوم آبان در سالن اصلی سپری می نماید، درباره بازیگران جدیدی که به این گروه پیوستند، به خبرنگاران گفت: در این اثر نمایشی قرار است ناصر عاشوری در نقش دلقک شاه لیر به ایفای نقش بپردازد. عاشوری پیش از این و در سال 95 در نمایش بیگانه که در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه بردم در نقش وکیل مدافع مورسو با بازی رحیم نوروزی، خوش درخشید.

شاه لیر دلقک خود را انتخاب کرد، بهای بلیت زیر 100 هزار تومان

وی ادامه داد: همچنین قرار است حمیدرضا هدایتی در نقش امیر کورنوال، همسر دختر دوم لیر و محبوبه تفضلی هم در نقش کردلیا بازی می نماید. حمیدرضا هدایتی در نمایش های جولیوس سزار و بیگانه حضور داشت و عضو با سابقه گروه تئاتر تجربی تهران است و محبوبه تفضلی هم سال گذشته یکی از نقش های محوری نمایش مفیستو را بر عهده داشت.

دلخواه درباره احتمال تغییر زمان شروع اجرای عمومی نمایش شاه لیر گفت: قرار شد که ما یک هفته زودتر از زمان مشخص گردیده قبلی که روزهای سرانجامی آبان بود، اجرای عمومی نمایش شاه لیر را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر شروع خواهیم کرد.

کارگردان نمایش شاه لیر در سرانجام درباره وضعیت مشخص بهای بلیت این اثر نمایشی اظهار کرد: ما با توجه به هزینه های فراوری نمایش بهای بلیت شاه لیر را مشخص می کنیم و تردیدی نیست که قیمت بلیت ما منطقی و متناسب با بزرگ بودن پروژه است ولی قطعا زیر 100 هزار تومان خواهد بود. برای دانشجویان هم روزهای خاصی در هفته در نظر گرفته می گردد که بلیت نمایش را به صورت نیم بها تهیه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 62

به "شاه لیر دلقک خود را انتخاب کرد، بهای بلیت زیر 100 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه لیر دلقک خود را انتخاب کرد، بهای بلیت زیر 100 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید