صانعی: 2 سال آب در هاون می کوبیدیم؛ به شخصیت ما برخورد، اگر می گویند استعفا نموده ام، دست خطم را بیاورند

به گزارش مجله جگوار، سرمربی پیشین تیم فوتسال زیر 20 سال ایران گفت که از فعالیت دو ساله خود در این تیم پشیمان است.

صانعی: 2 سال آب در هاون می کوبیدیم؛ به شخصیت ما برخورد، اگر می گویند استعفا نموده ام، دست خطم را بیاورند

علی صانعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فعالیتش در تیم فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: قرارداد من روز 29 اسفند سال 99 با فدراسیون فوتبال به خاتمه رسید. قراردادم برای ادامه همکاری آماده بود که به پرهیزگار (رئیس پیشین کمیته فوتسال) گفتم دو سال مطالباتم را دریافت ننموده ام و قرارداد را امضا نکردم.

گفتم اگر مطالباتم پرداخت گردد، قرارداد می بندم

وی با انتقاد از پرداخت نشدن مطالباتش توضیح داد: مطالبات دستیارانم و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هم مانده بود و گفتم کار کردن با این شرایط فایده ای ندارد. این موضوع در شأن ما نیست و من گفتم اگر مطالبات ما پرداخت گردد، قرارداد تازه می بندم. زمانی که گروه تازه مدیریتی روی کار آمد، تیم های پایه فراموش شد و بعد از ما هم کسی را نیاوردند.

اگر آقایان می گویند استعفا نموده ام، دست خط من را بیاورند

سرمربی پیشین تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در این باره که غلامعلی هنرپیشه مدیر تیم های پایه فوتسال گفته بود صانعی از سمت خود کناره گیری نموده است، اعلام کرد: ما تا اسفند سال 99 کار کردیم و اولین حضور عزیزی خادم در اردوی یک تیم پس از شروع ریاست فدراسیون، در اردوی تیم زیر 20 سال بود. من قراردادی نداشتم که استعفا کنم و اگر آقایان می گویند چنین کاری نموده ام، دست خط یا صدایی از من بیاورند.

یک ریال به ما پرداخت نشد؛ به شخصیت ما برخورد

صانعی از رئیس پیشین کمیته فوتسال گلایه کرد و به خبرنگاران گفت: در زمان ریاست مهرداد سراجی، مطالبات مربیان تیم ملی پیش از جام جهانی به صورت کامل پرداخت شد و یک ریال هم به حساب کادر فنی تیم زیر 20 سال واریز نکردند. این موضوع باعث شد به شخصیت همه ما بربخورد. در زمان کفاشیان و تاج اگر پولی داده می شد، به همه اعضای کادر فنی تیم های ملی درصد مشخصی می دادند.

اگر کسی انسانیت به خرج می دهد، نباید اینگونه با او برخورد گردد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای دریافت مطالبات خود درخواستی کتبی نیز به فدراسیون فوتبال ارائه کرد یا خیر، بیان نمود: یکی دو بار درخواست دریافت مطالبات خود را کردیم و به عزیزی خادم هم نامه ای نوشتیم. ما هیچ پولی برای فعالیت دو سال و نیمه دریافت نکردیم. متأسفانه یاد گرفته اند وقتی کارشان گیر می نماید، کار افراد را راه می اندازند و در سایر شرایط به کسی پول نمی دهند. اگر کسی انسانیت به خرج می دهد و کارش را می نماید، نباید اینگونه با او برخورد گردد.

نباید کل پول را به مربیان تیم ملی می دادند

مربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه نامه های او هنوز مؤثر واقع نشده است، خاطر نشان کرد: می توانستند 70 درصد مطالبات مربیان تیم ملی بزرگسالان را بدهند و 30 درصد از قرارداد مربیان رده جوانان را پرداخت نمایند؛ نه اینکه کل پول را به کادر فنی تیم ملی بدهند. این کار از انسانیت به دور و بسیار غلط بود. بحث سر خواستن یا نخواستن نیست؛ رفتارشان درست نبود.

هیچ گزارشی از فعالیت 2 ساله ما نگرفتند

صانعی درباره شرایط بازیکنانی که او در شهرهای مختلف برگزید و به تیم زیر 20 سال دعوت کرد، گفت: از سراجی توقع داشتم مرا صدا می زد و می گفت نمی خواهیم با یکدیگر کار کنیم؛ شما بگویید در این دو سال چه نموده اید. هیچ گزارش کاری از ما نخواستند تا ببینند بازیکنانی که انتخاب نموده ایم، الان کجا هستند.

2 سال آب در هاون می کوبیدیم و بر سر قبری گریه می کنیم که مُرده ای ندارد

وی حداقل وظیفه یک مدیر را درخواست ارائه گزارش دانست و توضیح داد: در هشت ماه گذشته کسی به ما اعتنا نکرد و ما بر سر قبری گریه می کنیم که مُرده ای در آن نیست. دو سال آب در هاون کوبیدیم و اگر مانند سال جاری در تیم زیر 20 سال کار نمی کردیم، خیلی راضی تر بودیم. واقعاً در این دو سال اشتباه کردم که کار کردم. بعضی از بازیکنان به جاهای خوبی رسیدند و حتی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند، اما سایر آنها به حال خود رها شدند. ان شاءالله فرد کاربلدی به جای ما بیاید تا ما هم از او یاد بگیریم.

از باشگاه هایی که به من پیشنهاد دادند، عذرخواهی کردم

سرمربی پیشین تیم فوتسال زیر 20 سال در خصوص فعالیتش در رده باشگاهی بیان نمود: ابتدای فصل و میانه فصل از باشگاه هایی پیشنهاد داشتم، اما برای کارهای خودم باید در تهران باشم و از این باشگاه ها عذرخواهی کردم.

گفت وگو از محمد بهشتی امین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1994

به "صانعی: 2 سال آب در هاون می کوبیدیم؛ به شخصیت ما برخورد، اگر می گویند استعفا نموده ام، دست خطم را بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: 2 سال آب در هاون می کوبیدیم؛ به شخصیت ما برخورد، اگر می گویند استعفا نموده ام، دست خطم را بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید