عضو کمیسیون مالی مجلس: مصادره اموال ایران توسط کانادا به منزله راهزنی بین المللی است

به گزارش مجله جگوار، عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فروش غیرقانونی اموال ایران توسط دولت کانادا گفت: این نوع رفتارها به منزله راهزنی بین المللی است و باید برای مبارزه با این حرکت غیراخلاقی و غیرقانونی مجازات و مقابله به مثل گردد.

عضو کمیسیون مالی مجلس: مصادره اموال ایران توسط کانادا به منزله راهزنی بین المللی است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اراک، با اشاره به فروش غیرقانونی اموال ایران توسط دولت کانادا گفت: این نوع رفتارها به منزله راهزنی بین المللی است که افرادی با سوءاستفاده از فضای موجود اموال یک دولت قانونی را ضبط و تصرف می نمایند تا در راستای به اسم مبارزه با تروریست هزینه نمایند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی که خود بزرگترین قربانی تروریسم در دهه های اخیر بوده و بیش از هزاران نفر در این راستا جان خود را از دست داده اند نه تنها مشمول مبارزه با تروریست است بلکه در این زمینه طلبکار هم هست.

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: خود ما کشوری هستیم که باید بیشترین مبالغ را از کشورهای غربی به ویژه کشورهایی که حامی تروریست بودند دریافت کنیم، در این خصوص لازم است دستگاه دیپلماسی ما با جدیت برای احقاق حقوق ایران و رعایت منافع و مصالح وارد کار گردد.

کریمی اعلام کرد: علاوه بر راستاهای حقوقی از راستاهای تجاری، مالی و روابط تجاری که با کانادا وجود دارد برای مبارزه با این حرکت غیراخلاقی و غیرقانونی مجازات و مقابله به مثل گردد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 356

به "عضو کمیسیون مالی مجلس: مصادره اموال ایران توسط کانادا به منزله راهزنی بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کمیسیون مالی مجلس: مصادره اموال ایران توسط کانادا به منزله راهزنی بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید