فائوچی: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند

به گزارش مجله جگوار، مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت که وی و خانواده اش تهدید به مرگ شده اند چرا که مردم صحبت هایی را که وی درباره کووید 19 می نماید، دوست ندارند.

فائوچی: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند

به نقل از پایگاه خبری هیل، دکتر آنتونی فائوچی، مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در جریان مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفت: تهدید به مرگ برای من و خانواده ام و آزار و اذیت دخترانم تا جایی که مجبور شدم برای امنیت خودم و خانواده ام نیروهای امنیتی استخدام کنم حیرت آور است.

وی افزود: در بدترین کابوس هایم نیز تصور نمی کردم که مردمی که به چیزهایی که اصول بهداشت عمومی محض هستند، اعتراض دارند، آنقدر جبهه گرفته اند و آنچه را که من و شما که مسائل علمی در دنیا هستند، می گوییم، دوست ندارند که شما را تهدید می نمایند.

فائوچی در ادامه گفت: بحران هایی چون کوید 19 بهترین و بدترین مردم را معین می نماید.

در پی شیوع ویروس کرونا، وجهه و صندلی فائوچی ارتقا یافته و وی اغلب در تلویزیون در حالی که شرایط صریح و واقعی پاندمی کرونا درآمریکا را به تصویر می کشد، دیده می گردد.

آنتونی فائوچی

فائوچی 79 ساله یکی از کارشناسان بیماری های عفونی در دنیا است و به شش رئیس جمهور درباره ایدز، ابولا، زیکا و دیگر بحران های بهداشتی مشاوره داده است. وی به خاطر صراحتش و تمایلش برای تصحیح رئیس جمهور مشهور است.

وی گفت: حجمی از احساسات ضد علمی در آمریکا وجود دارد و فکر می کنم که این فقط به علم مربوط نمی گردد. این مساله بیشتر به اقتدار و قدرت حاکم و بی اعتمادی به آن مربوط می گردد. جامعه علمی باید شفاف تر باشد و برای مردم اهمیت علم و سیاست بر مبنای اسناد و مدرک را معین کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1192

به "فائوچی: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی: به خاطر کرونا، خانواده ام مورد تهدید و آزار قرار گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید