فاز دوم هتل سنتی بخردی اصفهان افتتاح شد

به گزارش مجله جگوار، لحظاتی قبل با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای سازمان میراث فرهنگی کشور، معاون امور عمرانی استانداری اصفهان، و جمعی از مدیران و دوستداران میراث فرهنگی استان اصفهان، فاز دوم هتل سنتی بخردی اصفهان افتتاح شد.

فاز دوم هتل سنتی بخردی اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان؛ علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در اولین برنامه سفر به استان اصفهان در محل افتتاح هتل سنتی بخردی حضور یافت.

معاون رئیس جمهوری در حاشیه افتتاح این هتل گفت: با تبدیل خانه های تاریخی به اقامتگاه سنتی می توان به توسعه تومان فرهنگ و اقتصاد اندیشید.

فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در حاشیه افتتاح فاز دوم این خانه تاریخی بیان نمود: این خانه تاریخی شامل 21 اتاق جدید است که با افتتاح آن، امروز 50 تخت به ظرفیت اقامت استان اضافه کرده شد.

او اضافه کرد: فاز دوم این هتل سنتی توسط بخش خصوصی و با سرمایه ایی بالغ بر 50 میلیارد ریال امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و همچنین معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای این سازمان افتتاح شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 152

به "فاز دوم هتل سنتی بخردی اصفهان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم هتل سنتی بخردی اصفهان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید