فرداشب؛ تقابل کریستیانو رونالدو با مسی در عربستان

به گزارش مجله جگوار، تیم فوتبال پاری سن ژرمن فردا پنجشنبه در ملاقاتی محبت آمیز در شهر ریاض به مصاف منتخب ستارگان دو تیم سرشناس این شهر یعنی النصر و الهلال می رود. این ملاقات با توجه به انتقال اخیر کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان و تقابل او با لیول مسی در پاری سن ژرمن اهمیت و حساسیت زیادی دارد.

فرداشب؛ تقابل کریستیانو رونالدو با مسی در عربستان

نخستین تمرین تیم منتخب ریاض روز گذشته زیر نظر گالاردو سرمربی آرژانتینی برگزار گردید و بازیکنانی، چون رونالدو، متئوس پریرا، سالم الدوسری، لوئیز گوستاوو، محمد کنو، سامی الناجی، اندرسون تالیسکا، موسی مارگا و ... در این تیم حضور دارند.

رونالدو در این مسابقه کاپیتان تیم منتخب النصر و الهلال خواهد بود.

اما این مسابقه سی و هفتمین تقابل رونالدو و مسی در تاریخ محسوب می گردد. آخرین دیداری که مسی و رونالدو برابر هم بازی کردند، 8 دسامبر 2020 بود؛ زمانی که رونالدو با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا و یاران مسی صف آرایی کرد. اکنون بعد از گذشت بیش از دو سال، این دو اسطوره فوتبال دنیا با تیم های متفاوت و در شهر ریاض با هم روبرو می شوند.

در 36 بازی گذشته، تیم های مسی 16 بار پیروز شدند و تیم های رونالدو 11 بازی؛ در حالی که 9 مسابقه هم با نتیجه تساوی به سرانجام رسید.

مسی در تقابل با تیم های رونالدو 22 گل به ثمر رسانده و رونالدو هم 21 بار گلزنی نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2235

به "فرداشب؛ تقابل کریستیانو رونالدو با مسی در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرداشب؛ تقابل کریستیانو رونالدو با مسی در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید