لرستان در شرایط مطلوبی نیست

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/لرستان با حضور استاندار لرستان جلسه ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین بیماری کرونا در استان برگزار گردید.

لرستان در شرایط مطلوبی نیست

در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان نیز حضور داشت، شرایط گسترش اپیدمی و هشدار لرستان آنالیز شد.

دکتر سید موسی خادمی، استاندار لرستان در این جلسه با اشاره به شرایط نامناسب استان ازنظر شیوع ویروس کرونا گفت: متأسفانه شرایط استان مطلوب نیست و فرایند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است.

وی با اشاره به پیش بینی متخصصین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه در روزهای آینده احتمال شرایط بحرانی وجود دارد، گفت: در حال حاضر لرستان در شرایط کاملاً هشدار واقع شده است و ضروری است هم بیماران، مردم و همه دستگاه های اجرایی این شرایط را مورد توجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت نمایند.

خادمی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توضیح داد: ممکن است به شرایطی برسیم که ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شده و مسائل بیشتری برای ما به وجود بیاید.

وی اضافه نمود: از همه مردم درخواست می کنیم با رعایت بهداشت فردی و موارد بهداشتی از ازدحام و تجمع خودداری نمایند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

در ادامه دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ارائه گزارشی از شرایط بیماری کرونا در لرستان گفت: در حال حاضر آمار ابتلا در شهرهای مختلف استان بالاست و به طور متوسط روزانه 200 مورد جدید به آمار مبتلایان اضافه نموده می گردد که با فرایند افزایش ابتلا، آمار مرگ ومیر هم بالا خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1089

به "لرستان در شرایط مطلوبی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان در شرایط مطلوبی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید