مرغدارانی که در ازای نهاده، مرغی تحویل ندادند ، شناسایی 45 واحد متخلف

به گزارش مجله جگوار، یک مقام مسئول گفت: 52 واحد تولیدکننده مرغ بر مبنای میزان نهاده های دامی دریافتی باید دو هزار و 317 تن مرغ تحویل شبکه توزیع کشور می کردند اما این امر محقق نشده و 45 واحد متخلف شناسایی شده اند.

مرغدارانی که در ازای نهاده، مرغی تحویل ندادند ، شناسایی 45 واحد متخلف

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران، سعید محمدی پور اظهارداشت: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی طی ماه های مرداد و شهریور به 52 واحد مرغداری در استان تهران پنج هزار و 794 تن نهاده های دامی تحویل داده شده که از این میزان باید دو هزار و 317 تن مرغ به شبکه توزیع تحویل داده می شد.

وی اضافه نمود: بر اساس بازرسی های اجرا شده شده از سوی بازرسی سازمان صمت استان تهران معین شد که از این تعداد مرغداری، 45 واحد متخلف هستند و بر اساس میزان نهاده های دامی که تحویل گرفته اند، مرغ تحویل شبکه توزیع نداده اند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران اظهار داشت: واحدهای مرغداری متخلف که نهاده های دامی را تبدیل به مرغ ننموده و به شبکه توزیع تحویل نداده اند، 241 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه شده و پرونده آنها به سازمان تعزیرات ارجاع شده است.

محمدی پور توضیح داد: هر مرغداری موظف است طی بازه زمانی 40 تا 45 روزه بر اساس میزان نهاده های دامی که دریافت نموده است میزان معینی مرغ فراوری نموده و به شبکه توزیع تحویل دهد اما بازرسی های اجرا شده از سوی بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران نشان می دهد که از 52 واحد مرغداری فعال در سطح استان تهران 45 واحد مرغداری نسبت به فراوری و توزیع مرغ در شبکه مرغ اقدام ننموده اند.

این مقام مسئول اظهارداشت: متأسفانه بیش از 90 درصد نهاده های دامی در مرغداری های استان تهران تبدیل به مرغ برای توزیع در شبکه های رسمی نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1350

به "مرغدارانی که در ازای نهاده، مرغی تحویل ندادند ، شناسایی 45 واحد متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغدارانی که در ازای نهاده، مرغی تحویل ندادند ، شناسایی 45 واحد متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید