معرفی رستوران های ترکی در لندن با بهترین قیمت

به گزارش مجله جگوار، غذای ترکی هواداران زیادی در سراسر دنیا دارد. گوشت و ادویه جات از محتویات جدایی ناپذیر آشپزخانه ترکی است و بسیاری از این غذاها به شهرت دنیای رسیده اند. پیده، بورک، باهارات از جمله خوشمزه ترین غذاهای ترکی به حساب می آیند. چمدان خود را ببندید و در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های غذای ترکی در یکی از بزرگ ترین پایتخت های دنیا یعنی لندن آشنا کنیم. در هر کجای این شهر دیدنی باشید، از منطقه هرینگی گرفته تا هایبری، از سوهو تا منطقه هکنی همگی از نظر مالی مقرون به صرفه بوده و جزو بهترین ها بشمار می روند.

معرفی رستوران های ترکی در لندن با بهترین قیمت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

تاریخچه مختصری از غذای ترکی

پس از شروع سلطنت سلطان سلیمان در طی سال های 1500 میلادی، دوره طلایی امپراطوری عثمانی شروع شد. این امپراطوری یکی از بزرگترین امپراطوری های تاریخ دنیا است. با شروع فتح مناطق مختلف دنیا از شرق تا غرب، سنت ها و فرهنگ های قدیم با جدید تلفیق شدند. سلطنت سلطان سلیمان با شکوه ترین سال های فرمانروایی عثمانی بود و در این دوره هنر، فرهنگ و همچنین آشپزی عثمانی به دوره شکوفایی خود رسیدند. هم اکنون غذای ترکی تلفیقی از سرزمین های این سلطنت و مناطق آناتولیا، بالکان، خاور میانه و آفریقای شمالی است. از اصلی ترین ارکان غذای ترکی می توان گوشت، ادویه جات، نان و شیرینی را نام برد. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین رستوران های ترکی در یکی از پویا ترین شهرهای دنیا یعنی لندن آشنا کنیم.

رستوران Antepliler، یکی از بهترین رستوران های ترکی در لندن

در معرفی رستوران های معروف غذای ترکی، نخست به سراغ Antepliler می رویم. رستوران Antepliler یک رستوران خانوادگی بوده که در سال 2003 در منطقه هرینگی لندن تاسیس شد. گردانندگان رستوران از اهالی شهر Gaziantep هستند و در رستوران غذاهای محلی خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند. هم اکنون این رستوران از سه قسمت رستوران، کافه و شیرینی فروشی تشکیل شده است. منوی آن شامل تمام غذاهای اصلی و بومی ترکی از جمله پیده (Pide) و لاهماجون (Lahmacun) است. امکان رزرو میز وجود دارد که به وسیله وب سایت رسمی رستوران و شماره تماس می توانید با آن ها در ارتباط باشید. هزینه یک وعده غذایی به همراه نوشیدنی برای دو نفر حدود 45 پوند است.

آدرس رستوران Antepliler:

45-46 Grand Parade, Green Lanes, London N4 1AG

شماره تماس رستوران Antepliler:

02088025588

رستوران Diyarbakir، رستوران های ترکی در لندن

Diyarbakir نام شهری در ترکیه و نام رستورانی در دل شهر لندن است. داخل منو رستوران Diyarbakir غذای مخصوص برای بچه ها و همچنین گیاه خواران وجود دارد. برای صبحانه می توانید چیلبیر Çılbır سفارش دهید. دوغ و کباب این رستوران را که از معروف ترین غذای ترکی هستند، از قلم نیاندازید. رستوران Diyarbakir بسیار مالی است و با هزینه ای کمتر از 30 پوند به ازای دو نفر می توانید غذا سفارش دهید. جهت رزرو میز به وب سایت رسمی رستوران مراجعه کنید یا با شماره تلفن آن ها تماس بگیرید.

آدرس رستوران Diyarbakir:

69 Grand Parade, Green Lanes, Harringay, London N4 1DU

تلفن رستوران Diyarbakir:

02088092777

رستوران Gökyüzü، بهترین رستوران های غذای ترکی در لندن

اگر به غذای ترکی منطقه مدیترانه علاقه دارید، رستوران Gökyüzü بهترین انتخاب است. Gökyüzü در ترکی به معنی آسمان است. کسانی که به دنبال تجربه طعم های جدید هستند به یکی از هواداران همیشگی این رستوران تبدیل می شوند. این رستوران 4 شعبه دارد. منوی رستوران بیرون­ بر است و امکان رزرو میز وجود دارد. یکی از معروف ترین غذاهای آن Full Platter است. این غذا ترکیبی لذیذ از شیش گوسفند، شیش جوجه، کباب آدانا، دنده گوسفند، دونر جوجه و گوسفند، بال جوجه، برنج و بلغور یا همان پرک است. هزینه آن به طور میانگین 46/5 پوند است. در این رستوران شما می توانید از هر غذایی به مقدار کمی مزه کنید و با طعم مختلف محتویات غذاهای موجود در رستوران آشنا شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو میز به وب سایت رسمی رستوران مراجعه کنید.

آدرس رستوران Gökyüzü:

26-28 Grand Parade, Green Lanes, Harringay, London N4 1LG

شماره تماس رستوران Gökyüzü:

02082118406

رستوران Yeni، یکی از بهترین رستوران های ترکی در لندن

در یکی از مناطق پر جنب و جوش لندن، خیابان بیک Beak شعبه جدید رستوران Yeni را خواهید دید که سال 2013 فعالیت خود را در لندن شروع کرد. شعبه اول آن در استانبول، منطقه بی اوغلو (Beyoğlu) واقع شده است. هزینه غذا به همراه نوشیدنی برای دو نفر حدود 140 پوند در نظر بگیرید. منوی رستوران Yeni بسیار منحصر به فرد است. پیشنهاد ما از این منوی متنوع، دسر کادایف (Kadayifi) بوده که بستنی آن از شیر بوفالو درست می گردد. پیشنهاد بعدی ما، نان خانگی مخصوص رستوران است که در ترکیبات آن از هویج، زنجبیل و گردو استفاده می گردد. پخت این نان در لحظه صورت می گیرد که به تنهایی غذای کاملی به حساب می آید. میز خود را به وسیله وب سایت رسمی رستوران و یا شماره تماس آن ها می توانید رزرو کنید.

آدرس رستوران Yeni:

55 Beak St, Soho, London W1F 9SH, United Kingdom

شماره تماس رستوران Yeni:

02034751903

رستوران Hala، مکانی آرام برای تمام سلیقه ها

در ادامه معرفی رستوران های غذای ترکی در لندن به سمت Hala می رویم. بیشتر رستوران های ترکی لندن به صورت خانوادگی اداره می شوند و رستوران Hala هم از این قاعده مستثنی نیست. رستوران در سال 2002 فعالیت خود را شروع کرد و به خاطر غذای مانتی (Manti)، ایچلی کوفته (içli köfte)، گوزلمه (Gözleme) و غذاهای مخصوص گیاه خواران به شهرت رسید. متوسط قیمت منو آن 10 پوند می باشد. اگر به دنبال مکانی برای خوردن وعده غذایی سریع، یا مکانی دنج برای لذت بردن از یک شب عالی با خانواده و دوستان خود هستید، رستوران ترکی Hala در منطقه هرنگی دقیقاً آنچه که انتظارش را دارید، به شما ارائه می دهد. این رستوران همچنین میزبان مهمانی های کوچک و بزرگ شما است. برای رزرو اتاق مجزا برای مهمانی های خود می توانید بصورت آنلاین به وسیله وب سایت رسمی رستوران و یا به وسیله تماس تلفنی اقدام کنید. همچنین در صورت داشتن آلرژی نسبت به مواد غذایی خاص، این موضوع را با سرآشپز رستوران در میان بگذارید. رستوران در طول هفته از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد آماده پذیرایی از شما است.

آدرس رستوران Hala:

29 Grand Parade, Harringay, London N4 1LG

تلفن تماس رستوران Hala:

02088024883

گردشگران هنگام مسافرت به دنبال رستوران هایی هستند تا بتوانند هم اوقات بسیار زیبایی را سپری نموده و هم غذاهای خوشمزه آن را بچشند. غذای ترکی در دنیا از شهرت بالایی برخوردار است. اگر در حال رزرو تور لندن هستید، سر زدن به یکی از این رستوران ها را از قلم نیاندازید. اگر تجربه غذا خوردن در یکی از بهترین رستوران های غذای ترکی را دارید، آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 383

به "معرفی رستوران های ترکی در لندن با بهترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران های ترکی در لندن با بهترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید