مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

به گزارش مجله جگوار، مزیت مدیتیشن و یوگا این است که برای انجام تمرینات، واقعا به چیز خاصی نیاز ندارید. هرچند داشتن زیرانداز یوگا، یا داشتن بالشتی راحت برای مدیتیشن، می تواند انجام تمرینات را برای شما آسان تر کند. روش درست و غلط وجود ندارد و همیشه می توانید هر دوی آن ها را با هم انجام دهید.

مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

به طور کلی می توان گفت که هم یوگا و هم مدیتیشن می توانند برای شما سودمند باشند. توصیه می شود بسته به نوع نیاز خود، هر دو روش را امتحان کرده و ببینید کدام یک از آن ها به شما احساس آرامش، راحتی و شادی می دهند.

آیا شما تا به امروز تمرینات مدیتیشن و یوگا را انجام داده اید؟ آیا انجام این تمرینات، تأثیری مثبت در زندگی شخصی و اجتماعی شما گذاشته است؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر مخاطبان مجله خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

یکی از موضوعاتی که درباره یوگا و مدیتیشن باید به آن توجه داشته باشید این است که آن ها نیاز به تمرین دارند. زمانی که آن ها را شروع کردید، ممکن است با چالش روبرو شوید. در مدیتیشن، ممکن است ذهنی پریشان و سرگردان داشته باشید. در یوگا ممکن است انعطاف پذیری، تعادل یا قدرت نداشته باشید. این شرایط عادی است. با تمرین، شرایط بهتر خواهد شد.

منبع مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1846

به "مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فرق یوگا و مدیتیشن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید