نیمسال اول 1400 - 1399 دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله جگوار، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: سال تحصیلی جدید در این دانشگاه به صورت مجازی خواهد بود و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دفاع از سرانجام نامه های خود تا سرانجام مهر فرصت خواهند داشت.

نیمسال اول 1400 - 1399 دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سیدمهدی ابطحی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع خبرنگاران از شروع سال تحصیلی جدید در این دانشگاه به صورت مجازی اطلاع داد و اظهار کرد: شورای آموزش دانشگاه مصوب نموده است که حتماً 50 درصد دروس آنلاین باشد و استادان از داخل دانشگاه درس مجازی را ارائه دهند.

ابطحی با اشاره به ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه، اضافه نمود: در حال حاضر می توانیم برای یک هزار و 500 نفر از دانشجویان فضای مناسب با رعایت مقررات بهداشتی را فراهم نماییم تا کسانی که درسشان در دوره تحصیلات تکمیلی تمام شده و باید وارد دوره پژوهش بشوند از فضای اسکان امن استفاده نمایند و حتی ممکن است در مقاطعی کوتاه میزبان تعدادی از دانشجویان باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی جان خود را به خطر انداخته اند و ما باید از آن ها حمایت کنیم اضافه نمود: نمی توان جریان رشد علمی کشور را متوقف کرد و ما باید فعالانه کار کنیم تا قسمتی از دِین خود به جامعه را ادا کنیم.

وی درخصوص برگزاری دروس عملی این دانشگاه در ترم گذشته، گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان شامل استادان و دانشجویان باهوش و نوآور با پشتوانه کارمندانی خوب زمینه نوآوری هایی را فراهم نموده است که با همین پشتوانه عمده، دروس عملی دانشگاه با موفقیت به صورت غیرحضوری برگزار گردید.

ابطحی با اشاره به لزوم پشتیبانی بخش های مختلف دانشگاه از آموزش مجازی دانشجویان، توضیح داد: ما با لحاظ کردن شرایط بهداشتی امکان استفاده دانشجویان از آزمایشگاه ها را به صورت محدود فراهم خواهیم کرد.

وی با بیان این که دانشجویان تحصیلات تکمیلی با گذراندن درس ها و با هماهنگی استاد راهنما جهت انجام پروژه های خود از ظرفیت های آزمایشگاه ها استفاده خواهندکرد، اضافه نمود: در این خصوص به دانشجویان غیراصفهانی خوابگاه ارائه خواهد شد و دفاع از سرانجام نامه ها نیز به صورت حضوری و غیرحضوری انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام نمود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دفاع از سرانجام نامه های خود تا 30 مهر فرصت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1248

به "نیمسال اول 1400 - 1399 دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمسال اول 1400 - 1399 دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید