هشدار به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، پرونده مسکن مهر تهران تا آخر سال بسته می گردد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، درباره افزایش پرداختی متقاضیان مسکن مهر به ویژه در پردیس و پرند گفت: تحت هیچ عنوانی اعم از نقل و انتقال، نرخ تعدیل و مابه التفاوت نصبیات و غیره نبایستی متقاضیان مسکن مهر وجه اضافه پرداخت نمایند و شرکت عمران پردیس و پرند بایستی از منابع شرکت نسبت به پرداخت مابه التفاوت و نرخ تعدیل اقدام نمایند.

هشدار به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، پرونده مسکن مهر تهران تا آخر سال بسته می گردد

جهت دریافت خدمات دیزاین آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی اضافه نمود: بعضاً در گذشته رسانه ها گزارش هایی مبنی بر اینکه از متقاضیان مسکن مهر وجه اضافه تقاضا می شد، منتشر نموده بودند لذا در هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان تهران درباره این موضوع بحث و آنالیز شد و مقرر شد پرونده این امر بسته گردد و متقاضیان تحت هیچ عنوانی نباید مبلغی بابت اینکه قیمت مسکن مهر افزایش پیدا کند یا در خصوص نگهداری و غیره، پرداخت نمایند.

تقی زاده ادامه داد: قبلا شورای مسکن مجوزی در خصوص خرید عرضه سهم متقاضی به شکل اختیاری داده بود که آن هم اجبار نبود و هر یک از مالکین اگر نسبت به سهم عرضه مسکن خود تقاضا داشتند، می توانستند بر اساس قیمت کارشناسی، خریداری نمایند. مقرر شد شرکت های شهرهای جدید و اداره کل راه و شهرسازی بر اساس قیمتی که در کمیته فنی مشخص می گردد به عنوان مبنای پرداخت هزینه ساخت مسکن لحاظ و بر پایه آن اقدام نمایند.

وی تاکید نمود: همچنین اجازه داده شده ساخت مسکن در طرح اقدام ملی به صورت خودمالکی باشد یعنی بسترسازی مشارکت بخش خصوصی فراهم گردد. مالکین بخش خصوصی می توانند در قالب مشخصات تسهیلات و مشخصات فنی نسبت به ساخت مسکن در طرح اقدام ملی اقدام نمایند که این عمل هم به تحقق اهداف یاری می نماید و هم تصدی گری دولت را کاهش داده و علاوه بر فراوری مسکن زمینه اشتغال را فراهم می نماید که این اقدام ابداعی در استان تهران است که در شورای مسکن مورد تصویب نهاده شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تهران تا انتها امسال اضافه نمود: حدود 320 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در استان تهران کلید خورد که اکنون بیش از 85 درصد آنها تحویل داده شده است یا در مردادماه تحویل داده می گردد؛ عمده مسکن مهر استان تهران در دوشهر جدید پردیس و پرند است. البته مواردی هم در سایر شهرستان ها وجود دارد.

تقی زاده تاکید نمود: مابقی واحدهای به جامانده تا انتها امسال به متقاضیان تحویل داده می گردد تا پرونده مسکن مهر در استان تهران بسته گردد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر افرادی پول اضافه برای واحدهای مسکن مهر تا پیش از این داده باشند باید چه اقدامی انجام دهند، گفت: نباید مبالغ اضافه دریافت می شده اگر مواردی این چنینی وجود دارد باید به وسیله مراجع قضایی پیگیری حقوق خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1174

به "هشدار به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، پرونده مسکن مهر تهران تا آخر سال بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس ، پرونده مسکن مهر تهران تا آخر سال بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید