هند پشت هواوی را خالی کرد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، هند بدون سروصدا مشغول حذف تجهیزات هواوی از شبکه های مخابراتی خود است. این در حالی است که تنش میان دو کشور پر جمعیت جهان هر روز بیشتر می شود.

هند پشت هواوی را خالی کرد

مقامات هندوستان از مدیران ارشد شرکت های اجرایی مخابراتی خواسته اند تا اتکا خود به کیت های تولید شده توسط این شرکت چینی را بکاهند. اما آنها از ممنوعیت کامل تجهیزات هواوی خودداری کرده اند تا آتش اختلافات با چین گسترده تر نشود.

فایننشال تایمز در گزارشی به نقل از مدیران ارشد شرکت های مخابراتی هند نوشته است مقامات دولتی اشاره کرده اند باید مرحله حذف تجهیزات هواوی از شبکه های ارتباطی آغاز شود. این درحالی است که هیچ نشانی از ابلاغ یک بیانیه رسمی از سوی دولت هند در این باره وجود ندارد.

این شرکت چینی که اکنون با تحریم های آمریکا دست و پنجه نرم می کند به طور مداوم کسب و کار خود را در هند گسترش داده زیرا در این کشور استفاده از موبایل و تقاضا برای پهنای باند اینترنت در حال گسترش است.

البته پیش از این نیز انگلیس تحت فشار آمریکا از اپراتورهای مخابراتی خود خواست تا 2027 میلادی هواوی را از شبکه های اینترنت 5G حذف کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1213

به "هند پشت هواوی را خالی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند پشت هواوی را خالی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید