ورامین یک مترمربع هم انبار دپوی کالا برای زمان بحران ندارد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم تاجیک نوری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران ورامین که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران برگزار گردید گفت: شهرستان ورامین با داشتن بیش از 300 هزار نفر جمعیت از داشتن حتی یک متر مربع انبار به منظور دپوی کالای مورد احتیاج در زمان بحران محروم است.

ورامین یک مترمربع هم انبار دپوی کالا برای زمان بحران ندارد

تاجیک نوری اضافه نمود : محرومیت شهرستان ورامین در این زمینه می تواند در هنگام بروز حوادث پیش بینی نشده برای جمعیت 300 هزار نفری مسائل زیادی را به وجود آورد.

وی گفت : تنها انبار هلال احمر در مجتمع روستای قلعه سین به دلیل پیدا شدن معارض پلمب است و از آن نمی توان برای دپوی کالا استفاده کرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران بیان داشت: به دلیل عدم وجود انبار در شهرستان ورامین هلال احمر به اجبار همه انبارهای شهرستان پاکدشت را به صورت صد در صدی تقویت نموده تا در زمان بروز بحران این شهرستان بتواند به مناطق اطراف خدمات ارائه کند.

تاجیک نوری گفت : بر اساس دستور استاندار تهران، شهرداری ها و دهیاری ها موظفند تا 10 درصد و هلال احمر 2 درصد از 16 قلم کالای امدادی مورد احتیاج در مواقع بحرانی را تأمین کند که به دلیل نبودن انبار در ورامین، حتی 2 درصد هلال احمر نیز تأمین نشده است.

وی از نبودن محل فرود بالگرد در شهرستان ورامین به عنوان دیگر مشکل شهرستان ورامین یاد کرد و از مسئولان این شهرستان خواست تا نقشه GPS مربوط به نقاط فرود بالگردهای امدادی را تهیه و در اختیار استان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 88

به "ورامین یک مترمربع هم انبار دپوی کالا برای زمان بحران ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورامین یک مترمربع هم انبار دپوی کالا برای زمان بحران ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید