پیگرینی: منچسترسیتی هنوز آماده آغاز فصل جدید نیست

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: سرمربی شیلیایی آبی پوشان شهر منچستر پس از باخت سنگین تیمش برابر توپچی ها در جام خیریه اذعان داشت که شاگردان وی هنوز برای شروع کار خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس آماده نیستند.

پیگرینی: منچسترسیتی هنوز آماده آغاز فصل جدید نیست

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس شب گذشته (یکشنبه) در جام خیریه این کشور برابر قهرمان جام حذفی جزیره، در دیداری که در آن آبی پوشان منچستری هشت مهره کلیدی خود از جمله وینسنت کمپانی، پابلو زابالتا، فرناندینیو، سرخیو آگرو، باکاری سانیا و مارتین دمیچلیس را در اختیار نداشتند، با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.

مانوئل پیگرینی پس از این بازی که هافبک انگلیسی جدید تیمش، فرانک لمپارد آن را از روی سکوها تماشا کرد، گفت: آماده شدن برای شروع لیگ در عرض دو هفته کار سختی است. آگرو، زابالتا، دمیچلیس، کمپانی، سانیا و فرناندینیو تنها یک هفته پیش به جمع ما اضافه شده اند و دو هفته زمان دارند که برای شروع لیگ برتر آماده شوند. باید ببینیم که کدام یک از آنها آماده خواهند شد.

علاوه بر میدان ندادن به مهره های کلیدی تیمش، پیگرینی درون دروازه سیتی هم یک تغییر ایجاد کرد وقتی ویلی کابایرو را به جای جوهارت در ترکیب اصلی قرار داد. مربی شیلیایی من سیتی اما واکنشی خونسردانه به این تغییرات که تأثیر بسزایی در شکست تیمش داشت، نشان داد.

وی گفت: این هم یک بازی دیگر مثل سایر بازی های پیش فصل مان بود. هفت بازیکن ما پنج روز است که تمرینات شان را شروع نموده اند و به همین دلیل برای این بازی در ترکیب قرار نگرفتند. برای این بازی بازیکنانی را در ترکیب قرار دادم که بیشتر تمرین نموده بودند. تنها دلیلش همین بود.

سرمربی پیشین مالاگا که فصل پیش در بدو ورودش به استادیوم اتحاد، آبی پوشان شهر منچستر را قهرمان کرد، در مورد بازی عنوان نمود: در نیمه اول، بازی ما از سرعتی که بازی های قبلی مان در اردوی پیش فصل داشت، برخوردار نبود. آرسنال دو گل زد، چون دفاع ما ضعیف بود. در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم و با افزایش زمان مالکیت مان بر توپ، موقعیت هایی برای گلزنی به دست آوردیم و نزدیک به آنچه در پیش فصل نشان دادیم، کار کردیم.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 515

به "پیگرینی: منچسترسیتی هنوز آماده آغاز فصل جدید نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگرینی: منچسترسیتی هنوز آماده آغاز فصل جدید نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید