کرونا، اردوهای ورزشی و میزبانی های کشوری در خوزستان را لغو کرد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی 10 روز تمامی مسابقات ورزشی، ما نیز در خوزستان میزبانی از اردوی تیم های ملی و مسابقات کشوری را به تاریخ دیگری موکول کردیم.

کرونا، اردوهای ورزشی و میزبانی های کشوری در خوزستان را لغو کرد

ابراهیم نصیری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: باتوجه به دستور وزیر ورزش مبنی بر تعطیلی 10 روزه مسابقات ورزشی و برگزاری دیدارهای فوتبال بدون حضور تماشاگر، این موضوع نیز در خوزستان اجرا می گردد و فعلا نمی توانیم پذیرای رقابت های کشور و اردوی تیم های ملی در استان باشیم.

وی اعلام کرد: پس از بهتر شدن شرایط، در تاریخ دیگری پذیرای اردوی تیم های ملی و مسابقات کشوری خواهیم بود. ما حتی دستور دادیم که مسابقات استانی نیز تا 10 روز لغو شوند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید نمود: البته دیدارهای فوتبال در سراسر کشور و خوزستان نیز برگزار خواهند شد و فقط بدون حضور تماشاگر خواهند بود.

وی اعلام کرد: میزبانی فولاد از مرحله نهایی لیگ فوتبال نونهالان کشور نیز در اهواز انجام می گردد ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

نصیری در پاسخ به این سوال که آیا سالن های ورزشی نیز تعطیل خواهند شد؟ گفت: وزرات ورزش در این زمینه هنوز چیزی را به ما اعلام نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 853

به "کرونا، اردوهای ورزشی و میزبانی های کشوری در خوزستان را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، اردوهای ورزشی و میزبانی های کشوری در خوزستان را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید