کرونا در اروپا، اولین مرگ کرونایی و ممنوعیت تجمعات بالای هزار نفر در آلمان

به گزارش مجله جگوار، در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی همچنان در حال افزایش است، آمارهای رسمی از مرگ اولین نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در آلمان حکایت دارد.

کرونا در اروپا، اولین مرگ کرونایی و ممنوعیت تجمعات بالای هزار نفر در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران شیوع ویروس کرونا در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسیار خبرساز شده و مرتبا اخبار جدیدی درباره تاثیرات این بحران در سراسر اروپا در رسانه ها منتشر می گردد.

در پی شیوع ویروس کرونا در آلمان در ایالت راینلند- فالتز هفت مدرسه به تعطیلی کشیده شد.

از طرفی با توجه به شیوع ویروس کرونا در بخش های مختلف آلمان ینز اشپاهن، وزیر سلامت این کشور اجتماعات بالای هزار نفر در این کشور را فعلا ممنوع اظهار داشت.

حال دو نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت بایرن آلمان هم وخیم اعلام شده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در برلین هم به 40 نفر افزایش پیدا نموده است.

لهستان هم برای اینکه از انتشار ویروس کرونا جلوگیری به عمل آورد به کنترل مرزی روی آورده است. این اقدامات قرار است از روز دوشنبه شروع گردد.

بر اساس آماری که از سوی انستیتو رابرت کخ منتشر شده است، تا ظهر روز یکشنبه هشتم مارس، 951 نفر در آلمان به بیماری تنفسی کرونا مبتلا شده اند.

از مقامات محلی هم اخبار رسمی منتشر شده مبنی بر اینکه شمار مرگ و میر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در لمباردی ایتالیا از 157 نفر به 257 مورد افزایش پیدا نموده است، که نشان می دهد آمار فوتی ها در این منطقه نسبت به روز شنبه 103 مورد افزایش پیدا نموده است.

دولت آلمان قرار است امروز جلسه ای را برای مدیریت بحران کرونا تشکیل دهد و حمایت های مالی را مد نظر قرار دهد.

همچنین بر اساس آمارهای رسمی اولین شهروند آلمانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. فردی که فوت نموده یک مرد 60 ساله بود که هفته پیش به مصر سفر نموده بود.

شمار مبتلایان در کشور اتریش هم همچنان در حال افزایش است. بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده تا ساعت 15 روز یکشنبه به وقت محلی حدود 102 مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور تایید شده است. در سراسر اتریش هم تا به حال 4509 نفر تست کرونا داده اند.

سباستین کورس، صدر اعظم اتریش هم روز یکشنبه از اقدامات بیشتر برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشورش از جمله تعطیلی موقت مدارس و مهد کودک ها اطلاع داد.

وی تاکید نمود آنچه ما باید از آن جلوگیری کنیم این است که جلوی گسترش سریع این ویروس که هم زمان با شیوع آنفولانزا شروع شده را بگیریم.

اسپانیا هم امروز یکشنبه اظهار داشت که چهار نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند. تا کنون نزدیک به 600 نفر در اسپانیا مبتلا به این بیماری شده اند.

مقامات سوئیس هم امروز از دومین مرگ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در این کشور اطلاع دادند. تا به امروز 228 مورد ابتلا به ویروس کرونا در سوئیس به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 879

به "کرونا در اروپا، اولین مرگ کرونایی و ممنوعیت تجمعات بالای هزار نفر در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، اولین مرگ کرونایی و ممنوعیت تجمعات بالای هزار نفر در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید