6 ترند آرایشی مجذوب کننده برای تابستان سال جاری که باید بدانید

به گزارش مجله جگوار، دلایل زیادی وجود دارد که با وجود آن ها عاشق تابستان باشید؛ روزهای طولانی تر، نور خورشید و گرما و مهم ترین مورد، تعداد زیادی ترند آرایشی مجذوب کننده و نو. از ویژگی های سبک آرایش تابستانی، سایه های روشن، کرم پودرهای درخشان و هایلایترهای براق و خیره کننده هستند. در این مقاله همراه مجله خبرنگاران باشید تا با چند مورد از محبوب ترین ترندهای آرایشی تابستان سال جاری آشنا شوید.

6 ترند آرایشی مجذوب کننده برای تابستان سال جاری که باید بدانید

1. چهره درخشان

همان طور که گفتیم، پوست درخشان جز ترند آرایشی محبوب و اصلی در تابستان سال جاری محسوب می گردد. برای درخشان کردن صورتتان می توانید از سایه های گلیتری، هایلایتر و یا از برنزرهای شاین بهره ببرید. سعی کنید به طور متعادلی از آن ها بهره ببرید تا در نهایت آرایشی براق و مجذوب نماینده داشته باشید و جوری نباشد که انگار صورتتان خیس است.

2. خط چشم های گرافیکی

برای کسانی که به خط چشم کشیدن علاقه دارند، تابستان سال جاری پر از سورپرایزهای مجذوب نماینده است. بعلاوه اگر دوست دارید طوری خط چشم بکشید که چشمان تان کشیده تر و حالت گربه ای دیده گردد، سال جاری برترین سال برای شماست تا مدل های مختلف خط چشم را امتحان کنید. بعلاوه خط چشم های رنگی در فهرست ترند آرایشی تابستان سال جاری قرار دارند و می توانید از آن ها برای اضافه کردن مجذوب نمایندهیت به چشمانتان بهره ببرید.

  • 10 ترفند برای ماندگاری بیشتر آرایش صورت در روزهای گرم آفتابی

3. آرایش لایت

تابستان سال جاری بیشتر در خصوص پوست سالم و به نمایش گذاشتن زیبایی های طبیعی چهره است؛ بنابراین آرایش لایت یا آرایشی که اصلا معلوم نباشد جز ترند آرایشی سال جاری هستند. سعی کنید از کرم پودرهای سبک و با رنگ پوست طبیعی خودتان بهره ببرید و با آرایشی ملایم، مجذوب نمایندهیت های صورت تان را برجسته کنید.

4. ابروهای طبیعی و لیفت

به نظر می رسد این حجم از قرنطینه بودن به ما یاد داده باشد که ایرادی در رشد طبیعی ابروهایمان وجود ندارد. لازم نیست کار خاصی انجام بدهید، فقط کافی است بگذارید تا ابروهایتان حالت عادی داشته باشند؛ یعنی تمیز باشند اما به طبیعی ترین شکل ممکن. اگر ابروهای نامنظمی دارید می توانید از ژل یا صابون های ابرو برای لیفت کردن ابروهایتان بهره ببرید و یک تغییر جزئی و مجذوب نماینده در حال صورتتان ایجاد کنید. بعلاوه می توانید از یک مداد یا سایه ابرو برای پر کردن قسمت های خالی هم یاری بگیرید.

5. رژ لب ساتنی

نه خیلی براق و نه خیلی مات، رژ لب های ساتنی یا جامد برترین انتخاب برای تابستان سال جاری هستند. یکی از ویژگی های این رژ لب ها وجود آبرسان و نرم نماینده در ساختارشان است که باعث نرم و لطیف شدن لب های شما می شوند. علاوه بر رژ لب های ساتنی، رژ لب های طیف رنگی نود و نارنجی هم جز ترندها هستند.

  • راهنمای خرید رژ لب؛ برترین رنگ رژ لب برای رنگ پوست شما

6. سایه مات

در عین حال که ترندهای آرایشی تابستان سال جاری بیشتر درباره طبیعی بودن و نشان دادن چهره اصلی خودتان است، اما از روی دیگر سایه های مات و رنگ های خیره نماینده هم در فهرست ترندها قرار دارند. رنگ هایی که شاید در حین خرید پالت سایه فکر کنید هرگز استفاده نخواهید کرد؛ مانند آبی، سبز روشن و رنگ های پاستلی مشابه. این رنگ ها می توانند حس و حالی تابستانی و شاد را به صورت تان اضافه نمایند.

حرف آخر

اگر به مدل های تازه و فشن علاقه دارید، از امتحان کردن آن ها نترسید؛ زیرا تابستان سال جاری برترین فرصت برای امتحان کردن ترفندهای تازه است. بعلاوه هدف اصلی از ترندهای آرایشی سال جاری، بی نقص بودن پوست صورت است؛ بنابراین سعی کنید اهمیت به پوستتان را دست کم نگیرید. این کار به شما در اعتماد به نفس بیشتر هم یاری خواهد نمود.

منابع: Instyle, Thebudgetfashioninsta

منبع: دیجی استایل
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1777

به "6 ترند آرایشی مجذوب کننده برای تابستان سال جاری که باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ترند آرایشی مجذوب کننده برای تابستان سال جاری که باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید