تور تایلند لحظه آخری: 7 فست فود برتر در چیانگ مای، تایلند

به گزارش مجله جگوار، کافه و فست فود راک می (Rock Me Burgers & Bar)

رستوران های چیانگ مای برای هر نوع سلیقه و مذاقی غذا دارند؛ حتی اگر دنبال همبرگر و سیب زمینی سرخ نموده کلاسیک غربی باشید، ناامید نخواهید شد. وقتی که وارد کافه و فست فود راک می در چیانگ مای شوید، انواع و اقسام غذاهای گران قیمت پیش چشمان تان جلوه خواهد نمود. سیب زمینی به همراه پنیر، پیاز تازه حلقه شده در سبد و همبرگر مخصوص، تنها با قیمت 160 بات (واحد پول تایلند) در دسترس است که فقط بخشی از غذاهای این رستوران را تشکیل می دهد. فضای بزرگ، جایگاه های راحت و محیط مجذوب کننده رستوران، این مکان را تبدیل به محلی محبوب در میان جوانان نموده است.

تور تایلند لحظه آخری: 7 فست فود برتر در چیانگ مای، تایلند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

ساعات کار: از دوشنبه تا یکشنبه،11:30 صبح تا 12 شب

محدوده قیمتی: میانه

بیست برگر (Beast Burger)

رستوران بیست برگر، کلوچه هایی سرو می نماید که در هر گاز آن، می توان مزه غذاهای آمریکایی را حس کرد. این مکان محلی ایده آل برای دوست داران گوشت است که برخی از آب دارترین همبرگر های چیانگ مای را عرضه می نماید. این رستوران، در همبرگرهایش از مواد اولیه تازه و میزان زیادی پنیر استفاده می نماید که نتیجه آن یک همبرگر چندطبقه می گردد! لیست غذا در این رستوران بسیار شیک و آراسته است و در آن همبرگر مخصوص گوشت خوک نیز به چشم می خورد.

ساعات کار: از دوشنبه تا یکشنبه، 6 عصر تا 10:30 شب

محدوده قیمتی: میانه

هامبورگ (Hamburg)

هامبورگ، با محیطی زیرزمین شکل با آجرهای مصنوعی و نورپردازی به سبک قدیمی، یکی از محبوب ترین فست فودهای چیانگ مای به شمار می رود. در این مکان می توانید غذای آمریکایی با انواع نوشیدنی های گران قیمت را سفارش دهید. می توانید همبرگر تری یاکی (نوعی غذای ژاپنی) سفارش دهید یا همبرگر مخصوص این رستوران را امتحان کنید. دوست داران غذاهای دریایی باید همبرگر میگوی این فست فود را که به همراه سس انبه خام سرو می گردد، امتحان نمایند؛ چرا که این همبرگر یکی از غذاهای پرطرفدار و تحسین شده این رستوران است.

ساعات کار: از دوشنبه تا یکشنبه، 5 بعدازظهر تا 10 شب

محدوده قیمتی: میانه

فست فود دوک (The Dukes)

رستوران دوک، فست فودی نام آشناست که عمده معروفیتش بخاطر پیتزاهای شیکاگویی و استیک های آب دار است که بسیار هم پرملات هستند! این رستوران در سال 2005 به وسیله دیوید آنیچوفسکی افتتاح شد و بهشتی برای عاشقان گوشت است. محیط گرم و خانوادگی، چشم انداز زیبا و همبرگرهای غول پیکر این فست فود خاطره ای به یا ماندنی برایتان رقم خواهد زد. یک گاز از استیک راسته و یا گوشت دنده، به همراه یک قاشق عسل، کافیست تا عاشق این رستوران شوید.

ساعات کار: از دوشنبه تا یکشنبه، 11 صبح تا 10:30 شب

محدوده ی قیمتی: گران قیمت

کافه 1985 (Kafe 1985)

کافه 1985 در کنار جاده سرسبز مون موآنگ قرار گرفته است که غذاهای سالمی مثل سیب زمینی برشته، پوره گوشت و همبرگرهای آغشته به کره را می توان در آن به راحتی یافت. مشتریان اصلی این رستوران را مسافران و کارگران تشکیل می دهند. کافه 1985، استیک برگر مخصوص خود را به همراه سیب زمینی سرخ نموده سرو می نماید که دقیقا ذائقه آمریکایی را القا می نماید.

ساعات کار: از دوشنبه تا یکشنبه،7:30 صبح تا 11 شب

محدوده قیمتی: میانه

فست فود کرنر (Corner Bistro)

معروفیت اصلی فست فود کنج بخاطر نوشیدنی های عالی و گوشت کبابی خانگی اش است. تخصص این رستوران در سرو غذاهای خوشمزه آمریکایی مانند گوشت بوفالو، کیک های شیرین مثل کلوچه شکلاتی و نوشیدنی هایی از قبیل میلک شیک است. اگر دنبال همبرگر و سیب زمینی سرخ نموده کلاسیک هستید، حتما همبرگر گوشت آب دار، به همراه پیاز و تکه های پنیر چدار را امتحان کنید. بعلاوه می توانید استیک مارکیوس به همراه پوره سیب زمینی، سبزیجات فصلی و سس گیاهی را نیز امتحان کنید.

ساعات کار: از دوشنبه تا یکشنبه، 7 صبح تا 12 شب

محدوده قیمتی: میانه

فست فود خانه نارنجی (Orange House Burger)

از آنجایی که چیانگ مای پر از مسافران و میهمانان خارجی است، تعجبی ندارد که این شهر مملو از مکان هایی باشد که محدوده زیادی از غذاها، اعم از غذاهای اقلیمی تا غذاهای مکزیکی را سرو می نمایند. فست فود خانه نارنجی رستورانی منحصر به فرد در چیانگ مای است که تاکو (نوعی غذای مکزیکی)، هات داگ، همبرگر و غذاهای دیگر را سرو می نماید. توصیه می کنیم غذای مخصوص این رستوران، یعنی استیک پنیری فیلی را که با لوبیای شیلی سرو می گردد حتما امتحان کنید. این رستوران که در بازار شب واقع شده است، با سرو گوشت حلال، مقدم میهمانان مسلمان را گرامی می دارد.

ساعات کار: از دوشنبه تا یکشنبه، 9:30 صبح تا 8:30 شب

محدوده قیمتی: مقرون به صرفه قیمت

منبع: TheCultureTrip

منبع: کجارو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1944

به "تور تایلند لحظه آخری: 7 فست فود برتر در چیانگ مای، تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: 7 فست فود برتر در چیانگ مای، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید