با هرگونه اخلال مالی در بازار قم برخورد قضایی می گردد

به گزارش مجله جگوار، معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: با هر گونه اخلال مالی توسط متخلفین در بازار قم، برخورد قضایی می گردد.

با هرگونه اخلال مالی در بازار قم برخورد قضایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر سلطانی در سی و یکمین جلسه کارگروه و ستاد تنظیم بازار درقم در تالار امام جواد(ع) در استانداری قم عنوان نمود: در وضعیت مالی فعلی همه دستگاهها و مدیران باید به ثبات قیمت ها در بازار یاری نمایند.

معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب قم اضافه نمود: نباید بالا بودن بعضی از قیمت ها را توجیه کرد؛ بلکه برای کاهش مسائل، ضروری است با مدیریت مناسب، ثبات را به بازار برگردانیم.

وی توضیح داد: دستگاه قضایی، عزمی جدی در برخورد با متخلفان دارد و با هر گونه اخلال مالی توسط متخلفین در بازار قم، برخورد قضایی می گردد و قطعا بر اساس گزارشات، پرونده تشکیل خواهد شد.

سلطانی اظهار کرد: بازار شب عید باید تعدیل، و توزیع اقلام به نحو بهتری مدیریت گردد؛ به ویژه برای کاهش قیمت مرغ و گوشت باید راهکاری جدی اتخاذ گردد.

وی عنوان نمود: قم همیشه مورد هجمه دشمن قرار داشته است؛ از این رو مسئولان باید با مدیریت بهتری در جهت برطرف مسائل این شهر کوشش نمایند و نگاه جهادی نسبت به حل مسائل داشته باشند.

در این جلسه محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم اعلام کرد: به دلیل گرانی نهاده ها، قیمت جوجه یک روزه نیز افزایش داشته و این امر بر بازار مرغ تاثیر گذاشته است.

وی اضافه نمود: مرغ کالایی نیست که بتوان آن را به مدت طولانی ذخیره کرد؛ اما قیمت آن بر اساس شهرهای مجاور معین می گردد و در تعرفه گذاری، مسائل مهمی دخالت دارد.

طلایی اعلام کرد: 25 تن گوشت منجمد تا چند روز آینده وارد قم می گردد تا بتوان بازار فعلی را ساماندهی کرد.

محمود سیجانی نیز عنوان نمود: برای توزیع گوشت، باید مباشر توزیع معین گردد؛ همچنین در توزیع گوشت حتما اولویت ها از جمله قشر کارگر معین باشد.

وی اعلام کرد: در جهت کنترل بازار، بالغ بر 10 هزار بازرسی اجرا شده و 72 پرونده با احصای تخلفات به ارزش 10 میلیارد و 200 میلیون تومان تشکیل شده است.

سیجانی اظهار کرد: در توزیع میوه در ایام عید نیز 28 غرفه در سطح شهر برپا شده که 15 درصد زیر قیمت بازار به توزیع میوه می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 165

به "با هرگونه اخلال مالی در بازار قم برخورد قضایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هرگونه اخلال مالی در بازار قم برخورد قضایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید