مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی مردم آذربایجان غربی وجود ندارد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از تأمین کامل کالاهای اساسی و میوه شب عید استان اطلاع داد.

مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی مردم آذربایجان غربی وجود ندارد

برای سفری دلچسب با تور لحظه اخرى باکو همراه شوید و شهر زیبای باکو را ملاقات کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوی و مسافرتی دل انگیز را سپری کنید.

غلامرضا بابایی امروز 25 دی ماه در جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: با توجه به ذخایر کالاهای اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به ذخایرانجام شده در مورد کالاهای اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مسئله ای در تأمین مایحتاج مورد احتیاج مردم در استان وجود ندارد.

بابایی اضافه نمود: در حال حاضر بیش از 3 هزار تن برنج، 1250 تن روغن،1280 تن شکر، 284 تن گوشت، 1267 تن گوشت مرغ منجمد و 164 هزار تن گندم بصورت ذخیره در انبار های استان موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در مورد تأمین میوه شب عید در استان اذعان کرد: برای تأمین میوه شب عید مورد احتیاج مردم به تناسب مصرف استان اقداماتی انجام شده است که در این زمینه نیز جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگاران، بابایی با بیان اینکه آذربایجان غربی به عنوان استان تعیین برای تأمین سیب مورد احتیاج شب عید 11 استان دیگر به میزان 8800 تن تعیین شده است،گفت: میوه مورد احتیاج برای مصرف عید در خود استان 800 تن سیب درختی و یک هزار و 800 تن پرتقال است.

وی تاکید نمود: میوه مورد احتیاج شب عید شهرستان های استان نیز بر حسب جمعیت تأمین و در بازه زمانی تعیین شده توسط زنجیره توزیع تعیین در هر شهرستان با قیمت یارانه ای توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 703

به "مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی مردم آذربایجان غربی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای در تأمین کالاهای اساسی مردم آذربایجان غربی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید