ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو شروع شد

به گزارش مجله جگوار، با شروع ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو، شمارش معکوس برای شروع بزرگ ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو شروع شد.

ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو شروع شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به عنوان بزرگ ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو، از روز شنبه 11 آبان ماه شروع شد. این دوره مجمع کوشش خواهد داشت تا موضوع تأثیر فضای متغیر و ناپایدار مالی کشور را بر کسب وکار های دانش بنیان محور قرار داده و به آنالیز فرصت ها و تهدید های ناشی از آن بپردازد. همچون دوره های گذشته مجمع، سال جاری نیز صاحب نظران مختلفی در این دو روز به ارائه دیدگاه ها و تجربیات خود در قالب سخنرانی ها، پنل ها و کارگاه های مختلف خواهند پرداخت که به زودی به وسیله کانال های اطلاع رسانی مجمع معرفی می شوند. به همین ترتیب گردهمایی بخش بزرگی از فعالان اکوسیستم حوزه فناوری و نوآوری علی الخصوص فناوری نانو، فرصت ارزشمندی جهت شبکه سازی و گسترش ارتباطات برای شرکت کنندگان این رویداد خواهد بود.

در آخرین دوره از این رویداد با عنوان جستجوی ستاره قطبی در آسمان نوآوری، 35 سخنران حضور داشتند و 29 نشست برگزار گردید. 38 درصد از شرکت کنندگان را عرضه کنندگان فناوری تشکیل داده و 14 درصد از شرکت کنندگان دوره قبل متقاضیان فناوری بودند. واسطه ها و ارائه دهنده های خدمات نیز سهم 24 درصد و دولت سهم 18 درصدی از شرکت کنندگان دوره قبل داشت.

آنالیز جزئی تر شرکت کنندگان دوره پیشین نشان می دهد که در میان شرکت کننده دوره قبل، 18 درصد محققان دانشگاهی، 15 درصد مشاوران و شرکت های ارائه دهنده خدمات کسب وکار، 14 درصد شرکت های فناوری، 13 درصد از ستاد نانو، 9 درصد شرکت های صنعتی و 7 درصد استارت آپ ها حضور داشتند.

گفتنی است که فروم اول در سال 1391 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، فروم دوم و سوم در سال های 1392 و 1393 در مرکز همایش های صدا و سیما، فروم چهارم و پنجم در سال 1395 و 1396 در مرکز همایش های پژوهشگاه نفت و فروم ششم در سال 1397 در مرکز همایشگاه های پژوهشگاه نیرو برگزار گردید. فروم هفتم نیز 10 و 11 دی ماه 1398 در سالن کنفرانس پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

در این دوره 46 نفر ظرفیت ثبت نام ویژه وجود دارد که هزینه آن به دلیل استفاده از صندلی ویژه (2 ردیف جلو) و همچنین بهره مندی از پکیج کامل فیلم فروم، متفاوت از سایر ثبت نام ها خواهد بود. بدیهی است که در صورت تکمیل ظرفیت پیش از تاریخ 7 دی ماه 98 سامانه ثبت نام بسته شده و امکان ثبت نام جدید فراهم نخواهد بود؛ لذا پیشنهاد می گردد در صورت تمایل به حضور در این رویداد، هرچه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 566

به "ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید