پایان بورس امروز ، شاخص کل نزولی، هم وزن صعودی

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، چهارمین روز معاملات بازار سهام با کاهش جزئی شاخص کل به خاتمه رسید. عرضه زیاد در نمادهای شاخص ساز باعث فرایند نزولی بازار شد. فرایند نزولی بازار در حالیست که دیروز هسته معاملات بازار سهام مشکل داشت.

پایان بورس امروز ، شاخص کل نزولی، هم وزن صعودی

نمادهای بزرگی مانند فولاد، فملی، شتران و کگل روندی نزولی داشتند و بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص کل را از آن خود کردند. شاخص کل هم در خاتمه معاملات امروز با ریزش 4 هزار و 400 واحدی به یک میلیون و 414 هزار واحد رسید.

در حالی که شاخص کل بازار سهام روندی منفی داشت شاخص هم وزن بیش از نیم درصد رشد کرد و این نشان می دهد که کلیت نمادهای بازار روندی مثبت داشتند اما شاخص کل به دلیل منفی شدن نمادهای بزرگ و تاثیر زیاد این نمادها بر شاخص کل منفی شده است. حدود 404 نماد در خاتمه معاملات امروز سبز و 254 نماد قرمز به کار خود خاتمه دادند.

ارزش کل معاملات امروز بازار سهام 7182 میلیارد تومان بود. از این مقدار 5591 میلیارد تومان (78 درصد از کل ارزش معاملات) را معاملات خرد بازار تشکیل می داد.

نمادهای خودرو، فراورده های نفتی و بانک برترین گروه های صنعت در بازار امروز شناخته شدند. نمادهای دسینا، وساپا و ثمسکن هم بیشترین افزایش قیمت را در معاملات امروز داشتند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2086

به "پایان بورس امروز ، شاخص کل نزولی، هم وزن صعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان بورس امروز ، شاخص کل نزولی، هم وزن صعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید